"სამართლის თაობამ" მერიის თანამშრომლებისთვის სავალდებულოდ შესავსები კითხვარი მოიპოვა

Image

არასამთავრობო ორგანიზაცია „სამართლის თაობამ“ ექსკლუზიურად მოიპოვა იმ ანკეტის ფორმა, რომელიც დღეს თბილისის გამგეობების თანამშრომლებს შესავსებად დაურიგეს.

ანკეტაში მნიშვნელოვანია მე-5 და მე-6 პუნქტი, რომელშიც მუნიციპალური სამსახურების თანამშრომლებმა უნდა მიუთითონ იყვნენ თუ არა რომელიმე პოლიტიკური ორგანიზაციის წევრი.

 

მე-12 პუნქტში თანამშრომლებმა კონკრეტულად უნდა ჩამოთვალონ იყვნენ თუ არა საზღვარგარეთ და რა მიზნით, უნდა მიუთითონ ნათესაური კავშირები ჩვენი ქვეყნის ფარგლებს გარეთ. კითხვარში მე-14 პუნქტად დაფიქსირებულია შეკითხვა : "იყავით თუ არა თქვენ და თქვენი ახლო ნათესავები ტყვედ?!"

 

kitxva.jpg

kitxvari.jpg

 

თემასთან დაკავშირებული მასალები:
რედაქტორის რჩევით

ბელგიაში 12 წლის გოგო კირონავირუსით გარდაიცვალა

2020-03-31 14:51
ბელგიაში 12 წლის გოგო კირონავირუსით გარდაიცვალა. ამის შესახებ ბელგიის ეროვნული კრიზისული ცენტრის წარმომადგენელმა...

კორონავირუსით დაინფიცირების ერთ-ერთი რისკფაქტორი სიმსუქნეა- ნიდერლანდელი ექიმები

2020-03-31 14:41
ნიდერლანდელი ექიმები კორონავირუსით დაინფიცირების რისკფაქტორად სიმსუქნეს ასახელებენ. გამოცემა,...

ერთ-ერთი ახალი პაციენტი ლომბარდის თანამშრომელია და მისი ინფიცირების წყარო უცნობია

2020-03-31 14:10
საჩხერის სამედიცინო ცენტრში მოთავსებულ პაციენტი, რომელსაც გუშინ ახალი კორონავირუსი დაუდასტურდა,...

თამარ გაბუნია: სამედიცინო პერსონალის დაინფიცირების რისკი ყოველთვის არსებობს და ჩვენი ქვეყანა ამას თავს ვერ აარიდებს

2020-03-31 14:03
სამედიცინო პერსონალის დაინფიცირების რისკი ყოველთვის არსებობს და ჩვენი ქვეყანა ამას თავს ვერ...
რჩეული ვიდეოები

ცნობილი სიმღერის, I Love Rock 'N' Roll ავტორი კორონავირუსით გარდაიცვალა

2020-03-30 14:17
კომპოზიტორი და მომღერალი, ალან მერილი 69 წლის ასაკში კორონავირუსით გარდაიცვალა.

მღვდელმა ნიუ-იორკი თვითმფრინავიდან აკურთხა( ვიდეო)

2020-03-27 16:10
წმინდა ლუისის ტაძრის კათოლიკე მღვდელმა, ხუან ბენიტესმა ნიუ-იორკი თვითმფრინავიდან აკურთხა. 

თბილისში კაცი კორპუსის სახურავზე ველოსიპედით სეირნობს(ვიდეო)

2020-03-27 11:43
დღეს ინტერნეტში ვიდეო გავრცელდა, სადაც ჩანს, თუ როგორ სეირნობს კაცი ველოსიპედით მრავალსართულიანი სახლის სახურავზე.

სუფრის გაშლის გამო მარნეულში მოსახლეობასა და პოლიციას შორის დაპირისპირება მოხდა

2020-03-23 18:15
მარნეულში სუფრის გაშლის გამო მოსახლეობასა და პოლიციას შორის დაპირისპირება მოხდა.

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6363
0.0131
100
RUB
 - 
4.1226
0.0942
1
USD
 - 
3.2845
0.0051