რძემ კოკა-კოლა „გააქრო“?

Image

ერთ-ერთმა უცხოურმა სააგენტომ ექსპერიმენტი ჩაატარა და კოკა-კოლაში რძე ჩაასხა,  რადგან ეს სითხე  თავისი გამწმენდი თვისებებითაა ცნობილი.

 

შედეგად გაზიან სასმელში წყალი ზევით დარჩა, ქვევით კი გაურკვეველი წარმოშობის გრანულები დაილექა.

 

 

milk-1.jpg

milk-2.jpg

milk-5.jpg

milk-7.jpg

 

 

 

http://primetimenews.ge/?page=17&news_id=29919&c=2

რედაქტორის რჩევით

ვითიბი ბანკი დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნულ ცენტრს Kia -ს მარკის ავტომობილებს გადასცემს

2020-03-31 13:54
ვითიბი ბანკი დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნულ ცენტრს Kia -ს მარკის...

საზღვარგარეთ კორონავირუსით საქართველოს მეხუთე მოქალაქე გარდაიცვალა

2020-03-31 13:24
 საზღვარგარეთ კორონავირუსით საქართველოს მეხუთე მოქალაქე გარდაიცვალა-ამის შესახებ დაავადებათა...

საქართველოში კორონავირუსი 110 ადამიანს დაუდასტურდა

2020-03-31 13:15
საქართველოში კორონავირუსის დადასტურებული შემთხვევა 110-მდე გაიზარდა, აქედან 21 ადამიანი უკვე...

პაატა იმნაძე: ახალი შემთხვევებიდან ორი პაციენტის ინფიცირების წყაროს დასადგენად ეპიდკვლევა მიმდინარეობს

2020-03-31 13:13
კორონავირუსით დაინფიცირებული ბოლო პაციენტების მდგომარეობა ამ ეტაპზე შეშფოთების მიზეზს არ იძლევა-...
რჩეული ვიდეოები

ცნობილი სიმღერის, I Love Rock 'N' Roll ავტორი კორონავირუსით გარდაიცვალა

2020-03-30 14:17
კომპოზიტორი და მომღერალი, ალან მერილი 69 წლის ასაკში კორონავირუსით გარდაიცვალა.

მღვდელმა ნიუ-იორკი თვითმფრინავიდან აკურთხა( ვიდეო)

2020-03-27 16:10
წმინდა ლუისის ტაძრის კათოლიკე მღვდელმა, ხუან ბენიტესმა ნიუ-იორკი თვითმფრინავიდან აკურთხა. 

თბილისში კაცი კორპუსის სახურავზე ველოსიპედით სეირნობს(ვიდეო)

2020-03-27 11:43
დღეს ინტერნეტში ვიდეო გავრცელდა, სადაც ჩანს, თუ როგორ სეირნობს კაცი ველოსიპედით მრავალსართულიანი სახლის სახურავზე.

სუფრის გაშლის გამო მარნეულში მოსახლეობასა და პოლიციას შორის დაპირისპირება მოხდა

2020-03-23 18:15
მარნეულში სუფრის გაშლის გამო მოსახლეობასა და პოლიციას შორის დაპირისპირება მოხდა.

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6363
0.0131
100
RUB
 - 
4.1226
0.0942
1
USD
 - 
3.2845
0.0051