„ჩემი ქმარი ჩემს მოკვლას აპირებს“ - პრინცესა დაიანას სკანდალური ჩანაწერი ვრცელდება

Image

პრინცესა დაიანას ტრაგიკული სიკვდილიდან 22 წელი გავიდა. დღეს კი გვირაბში მომხდარი ავარიის შესახებ ახალი დეტალები ხდება ცნობილი. მედიაში ვრცელდება ინფორმაცია, რომელმაც 1997 წლის 31 აგვისტოს მომხდარი ტრაგედია შესაძლოა თავდაყირა დააყენოს. ქსელში გამოჩნდა პოდკასტი სახელად, „დაიანა: საქმე დახურულია“, სადაც არის ჩანაწერები დაიანას პირადი არქივიდან.

 

„ჩემი ქმარი ჩემს მოკვლას აპირებს, გააკეთებენ ისე, თითქოს მუხრუჭებმა გვიღალატა ან თავის სერიოზული ტრამვა მივიღე. ამის შემდეგ ის ადვილად დაქორწინდება“-ნათქვამია პოდკასტში. ახლა ესქპერტიზამ უნდა დაადგინოს, რეალურია თუ არა ჩანაწერი. შეგახსენებთ, რომ ავტობილში პრინცესა დაიანა დოდი ალფაიედთან ერთად იმყოფებოდა. 

რედაქტორის რჩევით

ზახაროვა ქართველ ჟურნალისტებს რუსეთის დელეგაციასზე თავდასხმაში ადანაშაულებს

2020-02-25 18:07
რუსეთის საგარეო საქმეთა სამინისტროს წარმომადგენელი, მარია ზახაროვა სერგეი ლავროვსა და ქართველი ...

1 აშშ დოლარის ოფიციალური ღირებულება 2.7946 ლარი გახდა

2020-02-25 17:33
საქართველოს ეროვნული ბანკის მიერ გამოქვეყნებული მონაცემების თანახმად, 26 თებერვლისთვის ერთი...

ჯანდაცვის მინისტრის მოადგილეს კორონავირუსი დაუდგინეს

2020-02-25 17:09
ირანის ჯანდაცვის მინისტრის მოადგილეს, ირაჯ ხარირჩის კორონავირუსი დაუდგინდა. ინფორმაციას ...

სამტრედიასთან ავარიის შედეგად ხუთი ადამიანი დაიღუპა

2020-02-25 16:48
სამტრედიასთან ავტოსაგზაო შემთხვევა მოხდა, რასაც ხუთი ადამიანის სიცოცხლე ემსხვერპლა.
რჩეული ვიდეოები

ქალი საოცარი ხმით, რომელიც ინტერნეტ ვარსკვლავი ერთ დღეში გახდა(ვიდეო)

2020-02-23 17:27
შარლოტ ავბერი-ქალი საოცარი ხმით, რომელიც ინტერნეტვარსკვლავი ერთ დღეში გახდა.

პატარა ბიჭს, რომელმაც ლეიკემია დაამარცხა, სკოლაში ემოციური დახვედრა მოუწყვეს - ვიდეო

2020-02-21 16:05
პატარა ბიჭს, რომელმაც ლეიკემია დაამარცხა, სკოლაში ემოციური დახვედრა მოუწყვეს 

"მაკოცე, მაკოცე..." - გიორგი გახარაიამ ბავშვს კოცნა სთხოვა - ვიდეო

2020-02-21 14:51
საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა ბათუმში პოლიციელების დააჯილდოვების ცერემონიალის შემდეგ ბავშვს...

82 წლის იუბილარი ადრიანო ჩელენტანოს ცეკვა(ვიდეო)

2020-02-19 16:36
82 წლის იუბილარი ადრიანო ჩელენტანოს ცეკვა(ვიდეო)

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.0291
0.0079
100
RUB
 - 
4.2607
0.0380
1
USD
 - 
2.7946
0.0133

გუშინ:

ჰიტები:3165 უნიკალური:2231

მიმდინარე:

ჰიტები:257 უნიკალური:220