თარხნიშვილზე დაჭრილი მამაკაცი დალი ჩიტალაძის შვილია - მოძალადე მამაკაცს ეკლესიიდან გამოჰყვა

Image

თარხნიშვილზე დაჭრილი მამაკაცი, ვახტანგ სუთიძე მოდის ექსპერტის, დალი ჩიტალაძის შვილია. დალი ჩიტალაძის თქმით, მის ვაჟს, უცხო მა­მა­კა­ცი იმ დროს და­ეს­ხა, რო­ცა ის ეკ­ლე­სი­ი­დან სახ­ლში ბრუნ­დე­ბო­და.

 

"გი­ჟე­ბი და­დი­ან ქა­ლაქ­ში და ერთ-ერთი მათ­გა­ნი ჩემს შვილს და­ეს­ხა თავს. ის მას მხო­ლოდ ეკ­ლე­სი­ა­ში წირ­ვებ­ზე ჰყავს ნა­ნა­ხი. რო­დე­საც ჩემი შვი­ლი დილით ტაძ­რი­დან ბრუნ­დე­ბო­და, გა­მოჰ­ყვა ეს მა­მა­კა­ცი და ისე, რომ არა­ფე­რი უთ­ქვამს, სა­დარ­ბა­ზო­ში შე­მოყ­ვა, უკან მი­ე­პა­რა და დანა და­არ­ტყა. და­კარ­გა ბევ­რი სის­ხლი და ახლა ოპე­რა­ცია უტარ­დე­ბა" - ამბობს დალი ჩი­ტა­ლა­ძე.

დაჭრილი ვახტანგ სუთიძე მე-9 საავადმყოფოში გადაიყვანეს და  ოპერაციას ჩაუტარეს.

 

რედაქტორის რჩევით

მომღერალ ნინო ჩხეიძის სასცენო კაბები(ფოტოები)

2020-01-21 18:34
მომღერალი ნინო ჩხეიძე 15 წელზე მეტია რაც სცენაზე დგას და მსმენელს მრავალფეროვან რეპერტუარს ...

რუსთავში გაზის სავარაუდო ინტოქსიკაციით მამა- შვილი გარდაიცვალა

2020-01-21 17:05
რუსთავში გაზის სავარაუდო ინტოქსიკაციით მამა- შვილი გარდაიცვალა.

დედაქალაქს კიდევ 40 ახალი ავტობუსი შეემატა

2020-01-21 12:45
დედაქალაქს კიდევ 40 ახალი ავტობუსი შეემატა.

„და ჩვენ ვიცეკვეთ“ წლის საუკეთესო ფილმად დაასახელეს

2020-01-21 11:59
“და ჩვენ ვიცეკვეთ” წლის საუკეთესო ფილმად  შვედეთში დაასახელეს.
რჩეული ვიდეოები

იუსტიციის სამინისტრო საპატიმროში გადაღებულ ვიდეოს ასაჯაროვებს (ვიდეო)

2020-01-21 15:45
საქართველოს პარლამენტში დღეს იუსტიციის მინისტრისა და სახალხო დამცველის წლის ანგარიში მოისმინეს, ...

ნუ გამომიგზავნით ისეთ თანამშრომლებს , რომლებიც პატიმრის შოკოლადს მიირთმევენ და დახეული შარვალი აცვია" - თეა წულუკიანი სახალხო დამცველს (ვიდეო)

2020-01-21 13:04
ნუ გამომიგზავნით ისეთ თანამშრომლებს , რომლებიც  პატიმრის შოკოლადს  მიირთმევენ და დახეული შარვალი აცვია" -  თეა...

როგორ უყურებდა ბრედ პიტი ჯენიფერ ენისტონის სიტყვით გამოსვლას(ვიდეო)

2020-01-21 12:10
 ჯენიფერ ენისტონი და ბრედ პიტი ერთმანეთს მრავალწლიანი პაუზის შემდეგ შეხვდნენ.

სად გაქრა ვლადიმერ პუტინი საერთო ფოტოსესიამდე

2020-01-20 13:50
ჟურნალისტი დიმიტრი სმირნოვი Twitter-ის გვერდზე ვიდეოს აქვეყნებს, რომელშიც ჩანს, როგორ ეძებენ ...

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.1892
0.0110
100
RUB
 - 
4.6737
0.0151
1
USD
 - 
2.8770
0.0011

გუშინ:

ჰიტები:1666 უნიკალური:1263

მიმდინარე:

ჰიტები:1300 უნიკალური:945