"ეს სიმღერა ისევ ჩავწერე, როგორია თქვენ შეაფასეთ - მე მემღერებოდა და ვიმღერე" - დათუნა მგელაძე

Image

მომღერალი, დათუნა მგელაძე სოციალურ ქსელ Facebook - გვერდზე  აანონსებს ახალ სიმღერას

 

" პირველად 2009 წელს ჩემმა უახლოესმა მეგობარმა მაიკო კაჭკაჭიშვილმა მირჩია, რომ ეს სიმღერა მემღერა, დავუჯერე რათქმა უნდა და იმის მერე ჩემი ცხოვრება შეიცვალა. სამწუხაროდ ძველი ვერსია წამიშალეს, მას შემდეგ ბევრმა მთხოვა ჩამეწერა თავიდან, როგორც იქნა შევძელი და გენიალური ალექსანდრე ბასილაიას ეს სიმღერაისევ ჩავწერე. როგორია თქვენ შეაფასეთ - მე მემღერებოდა და ვიმღერე და ბოლოს მართლა . ვეღარ გამიგია რააა რის გამოააა " - დათუნა მგელაძე

 

სიმღერის ტექსტის ავტორია ალექსანდრე ბასილაია, როგორც დათუნამ ჩვენთან საუბრისას აღნიშნა, კლიპის გადაღებები ამ დღეებში შედგება.

რედაქტორის რჩევით

100K გამომწერი - ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ჯილდო მიიღო

2021-09-24 18:32
ქართველმა მომღერალმა ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ვერცხლის ჯილდო მიიღო.

2021 წლის ფილმების ტოპ 5

2021-09-13 18:26
გიზიარებთ 2021 წლის ფილმების ტოპ 5-ეულს, რომელიც ყველაზე მოთხოვნადია.

შეხვედრა ებრაელ მაყურებელთან - 30 სექტემბერს ისრაელში გრანდიოზული საღამო გელოდებათ

2021-09-10 13:09
ისრაელში, ქალაქ აშდოთში  მსმენელისა და მაყურებლის წინაშე მონატრებული ქართველი და ებრაელი...

ნინო ჩხეიძემ ჰოფბურგის სასახლეში კონცერტი გამართა

2021-09-01 19:00
მომღერალი ნინო ჩხეიძე დიდი ხნის პაუზის შემდეგ, ავსტრიაში საქმიანი ვიზიტით გაემგზავრა.
რჩეული ვიდეოები

CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება (ფოტო,ვიდეო)

2021-03-12 14:06
CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

ხანძარი გემზე - ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს(ვიდეო)

2020-04-09 12:47
 ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს-ხომალდზე ხანძარი წუხელ გაჩნდა. სამაშველო...

გამოკითხვა

უნდა გაუქმდეს თუ არა ე.წ. კომენდანტის საათი?

კი - 8.3%
არა - 8.3%
გადაიწიოს 23:00 საათამდე - 83.3%
ხმების რაოდნობა: 12
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6321
0.0118
100
RUB
 - 
4.3981
0.0094
1
USD
 - 
3.1344
0.0039