"ჩემი გულის სივარვარემ კიდევ უფრო აავარვარა სახლი" - გიორგი გილიგაშვილი

Image

მსახიობ გიორგი გილიგაშვილს სახლი დაეწვა.

 

შემთხვევა 5 ნოემბერს მოხდა და გიორგი ოჯახის წევრებთან ერთად სახლში იმყოფებოდა, თუმცა ვერაფერი მოიმოქმედეს. 

მსახიობის განცხადებით თავს კარგად გრძნობენ და არცერთი ოჯახის წევრი არ დაშავებულა.

"ყველა ჯანმრთელად ვართ, სახლსაც ავაშენებთ, ხესაც დავრგავთ და ბევრ შვილებსაც გავაჩენთ. გული მხოლოდ ჩემს ჩოხებზე დამწყდა. ოთახში რომ შევედი ჩემი გულის სივარვარემ კიდევ უფრო აავარვარა ცეცხლი." - ამბობს გიიორგი გილიგაშვილი

ამ ეტაპზე მსახიობი და მისი ოჯახის წევრები მეგობრებთან ცხოვრობენ. გიორგის თქმით ამ თემის აფიშირება არ უნდა, რადგან საზოგადოებას ისედაც ბევრი ცუდი ამბავი ესმის.

რედაქტორის რჩევით

გიორგი ვაშაძე მისი და სხვა აქტივისტების დაკავებას წინასწარ გამიზნულ ქმედებად მიიჩნევს

2019-12-13 16:15
12 დეკემბერს აქციაზე 16 პირი დააკავეს, მათ შორის „ახალი საქართველოს“ ერთ-ერთი ლიდერი გიორგი ვაშაძე.

გიორგი გახარიამ ხელი მოაწერა ყოვლისმომცველ დეკლარაციას, რომელიც განსაზღვრავს სუამ-ის ფარგლებში მიმდინარე პროცესებს

2019-12-13 15:32
უკრაინაში საქართველოს პრემიერ-მინისტრის ოფიციალური ვიზიტის ფარგლებში, სუამ-ის პლენარული სხდომის...

მამუკა მდინარაძე მმართველ გუნდში დაპირისპირების შესაძლო გაღვივებაზე საუბრობს

2019-12-13 15:07
უმრავლესობის ერთ-ერთი ლიდერის მამუკა მდინარაძის განცხადებით აუცილებელია საკონსტიტუციო ცვლილებები,...

ეკა ბესელია ახალი კანონპროექტის წარდგენას გეგმავს

2019-12-13 14:30
დამოუკიდებელი დეპუტატი ეკა ბესელია პარლამენტისთვის ახალი კანონპროექტის წარდგენას გეგმავს.
რჩეული ვიდეოები

ახალი მასშტაბური კამპანია სათამაშო ბიზნესში - „ევროპაბეთი“ პასუხისმგებლიანი თამაშის პროექტს იწყებს

2019-12-09 13:36
პასუხისმგებლიანი თამაში სიამოვნებისთვის - დღეს „ევროპაბეთმა“ 2019 წლის დეკემბრიდან სათამაშო...

"მის მსოფლიოზე" საქართველოს ნინი გოგიჩაიშვილი წარადგენს

2019-11-15 17:54
„მის მსოფლიო 2019“ 9 დეკემბერს ტაილანდში გაიმართება.

„soul” - ახალი გულში ჩამწვდომი ანიმაცია Pixar-ისგან

2019-11-11 13:30
„სული“ - ასე ქვია Pixar-ის ახალ შემოქედებას, რომელიც მაყურებელში მძაფრ ემოციებს გამოიწვევს.

"მედიაფოკუსი მშვიდობაზე" - პირველი გადაცემა

2018-09-23 19:03
‘’სამოქალაქო განვითარების საერთაშორისო ქსელმა’’ (INCD) 2018 წლის 1 აგვისტოს კანადის მთავრობის...

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.2024
0.0000
100
RUB
 - 
4.6032
0.0000
1
USD
 - 
2.8647
0.0000

გუშინ:

ჰიტები:468 უნიკალური:402

მიმდინარე:

ჰიტები:329 უნიკალური:279