"მთა" ევროპის უძლიერესი მამაკაცი უკვე მეხუთედ გახდა

Image

ისლანდიელმა სპორტსმენმა და მსახიობმა, რომელიც HBO-ს პოპულარულ სერიალ „სამეფო კარის თამაშებში“ მონაწილეობს, ტიტული ლიდსში გამართულ ტურნირზე დაიცვა.

 

ჰაპფორ იულიუს ბიორნარსონმა ევროპის ყველაზე ძლიერი მამაკაცის ტიტული მეხუთედ შეინარჩუნა.

 

30 წლის სპორტსმენმა გამარჯვების შემდეგ, Instagram-ში დაწერა: „ზედიზედ მეხუთედ ევროპის უძლიერესი მამაკაცი გავხდი! მადლობა იმ გუნდს ისლანდიიდან, რომელიც ჩემს ზურგს უკან დგას. ყველაზე დიდი მადლობა კი ჩემს ოჯახს, ულამაზეს მეუღლეს და მეგობრებს დახმარებისა და მხარდაჭერისთვის“.

 

ბიორნარსონმა, რომელსაც საზოგადოება „მთას“ ზედმეტსახელით იცნობს, უძლიერესი მამაკაცის წოდება 349 კგ მასის 10-ჯერ აწევით დაიმსახურა

რედაქტორის რჩევით

100K გამომწერი - ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ჯილდო მიიღო

2021-09-24 18:32
ქართველმა მომღერალმა ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ვერცხლის ჯილდო მიიღო.

2021 წლის ფილმების ტოპ 5

2021-09-13 18:26
გიზიარებთ 2021 წლის ფილმების ტოპ 5-ეულს, რომელიც ყველაზე მოთხოვნადია.

შეხვედრა ებრაელ მაყურებელთან - 30 სექტემბერს ისრაელში გრანდიოზული საღამო გელოდებათ

2021-09-10 13:09
ისრაელში, ქალაქ აშდოთში  მსმენელისა და მაყურებლის წინაშე მონატრებული ქართველი და ებრაელი...

ნინო ჩხეიძემ ჰოფბურგის სასახლეში კონცერტი გამართა

2021-09-01 19:00
მომღერალი ნინო ჩხეიძე დიდი ხნის პაუზის შემდეგ, ავსტრიაში საქმიანი ვიზიტით გაემგზავრა.
რჩეული ვიდეოები

CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება (ფოტო,ვიდეო)

2021-03-12 14:06
CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

ხანძარი გემზე - ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს(ვიდეო)

2020-04-09 12:47
 ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს-ხომალდზე ხანძარი წუხელ გაჩნდა. სამაშველო...

გამოკითხვა

უნდა გაუქმდეს თუ არა ე.წ. კომენდანტის საათი?

კი - 8.3%
არა - 8.3%
გადაიწიოს 23:00 საათამდე - 83.3%
ხმების რაოდნობა: 12
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6439
0.0000
100
RUB
 - 
4.4075
0.0000
1
USD
 - 
3.1383
0.0000