"თავი ფილმში მგონია, მსუბუქად რომ იწყება და მერე სამყაროს დასასრული მოდის"-ნუკი კოშკელიშვილი

Image

"გავუფრთხილდეთ ერთმანეთს, ყველაფერი კარგად იქნება "-ტელეწამყვანი ნუკი კოშკელიშვილი თავის

"ინსტაგრამ"გვერდზე კორონავირუსთან დაკავშირებით სტატუსს აქვეყნებს და ადამიანებს სიმშვიდისკენ მოუწოდებს,

ნუკი ჯერჯერობით საქართველოშია და ერთ კვირაში ამერიკაში ბრუნდება. 

 

"პაბიკა არ შეიძლება, ისედაც არ ვარ პანიკიორი, მაგრამ ერთ კვირაში მაქვს ფრენა და ღამე ცივ ოფლში მეღვიძება, 

ახლა ბავშვს ვაძინებ და ზოგჯერ თავი ფილმში მგონია, მსუბუქად რომ იწყება და მერე სამყაროს დასასრული მოდის.

ნერვები მეშლება, როცა ვფიქრობ ,რომ ჩემი ქმარი ასე შორსაა, მეკიდევ აქ ვარ . ძნელია ასე ცალ-ცალკე"-წერს ნუკი

 

 

 

84616168_3359758027384271_5120911870915510272_n.jpg

რედაქტორის რჩევით

100K გამომწერი - ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ჯილდო მიიღო

2021-09-24 18:32
ქართველმა მომღერალმა ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ვერცხლის ჯილდო მიიღო.

2021 წლის ფილმების ტოპ 5

2021-09-13 18:26
გიზიარებთ 2021 წლის ფილმების ტოპ 5-ეულს, რომელიც ყველაზე მოთხოვნადია.

შეხვედრა ებრაელ მაყურებელთან - 30 სექტემბერს ისრაელში გრანდიოზული საღამო გელოდებათ

2021-09-10 13:09
ისრაელში, ქალაქ აშდოთში  მსმენელისა და მაყურებლის წინაშე მონატრებული ქართველი და ებრაელი...

ნინო ჩხეიძემ ჰოფბურგის სასახლეში კონცერტი გამართა

2021-09-01 19:00
მომღერალი ნინო ჩხეიძე დიდი ხნის პაუზის შემდეგ, ავსტრიაში საქმიანი ვიზიტით გაემგზავრა.
რჩეული ვიდეოები

CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება (ფოტო,ვიდეო)

2021-03-12 14:06
CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

ხანძარი გემზე - ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს(ვიდეო)

2020-04-09 12:47
 ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს-ხომალდზე ხანძარი წუხელ გაჩნდა. სამაშველო...

გამოკითხვა

უნდა გაუქმდეს თუ არა ე.წ. კომენდანტის საათი?

კი - 8.3%
არა - 8.3%
გადაიწიოს 23:00 საათამდე - 83.3%
ხმების რაოდნობა: 12
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6497
0.0056
100
RUB
 - 
4.4921
0.0157
1
USD
 - 
3.1401
0.0001