ქართული თემატიკით გაერთიანებული უცხოელი პერსონაჟები-ხელოვან ციკო შამრელაშვილის თვალით დანახული მსოფლიო ქართული შტრიხებით

Image

წარმოგიდგენთ ახალგაზრდა ხელოვანის, ციკო შამრელაშვილის თვალით დანახულ მსოფლიოს ქართული

შტრიხებით. 

 

 

Screen-Shot-2018-10-08-at-1.33.20-PM.png

 

 

ესაა მრავალფეროვანი, შთამბეჭდავი ინტერპრეტაციები, რომელთა დათვალიერება სიამოვნებას მოგგვრით:

 

 

geoartmod-love-art.jpg

 

 

 

BORJOMI.JPG

 

PANKISI2.jpg

 

Pirosmani-geoartmood.jpg

 

hj.jpg

 

th-1.jpg

 

 

ციკომ ფოტოხელოვნებისადმი ინტერესი ჯრ კიდევ  სკოლის ასაკში გამოავლინა,თუცა არ ეგონა, თუ ჰობი

პროფესიად ექცეოდა. 

 

 

Screen-Shot-2018-10-08-at-1.33.05-PM.png

 

 

Screen-Shot-2018-10-08-at-1.34.48-PM.png

 

 

 

  ციკო განსხვავებული ხერხით  ცდილობს საქართველო გააცნოს უცხოელებს. ხელოვანის სლოგანია: „ Art is my way to tell

   you about Georgia”.

 

 

Screen-Shot-2018-10-08-at-1.37.08-PM.png

 

 

Screen-Shot-2018-10-08-at-1.37.34-PM.png

 

Screen-Shot-2018-10-08-at-1.39.53-PM.png

 

 

 

 

მარიამ ნებიერიძე

 

რედაქტორის რჩევით

თამაზ ელიზბარაშვილი ძაღლთა თავშესაფარის გაჩუქებას გეგმავს

2020-09-08 11:39
ბიზნესმენი თამაზ ელიზბარაშვილი, სოციალურ ქსელ "ფეისბუქზე" განცხადებას ავრცელებს სადაც "ძაღლთა...

კორონავირუსის 45 ახალი შემთხვევიდან 5 თბილისში ფართომასშტაბიან ქორწილს უკავშირდება, 3-ის ინფიცირების წყარო უცნობია

2020-09-08 11:32
ინფექციური საავადმყოფოს სამედიცინო დირექტორის, მარინა ეზუგბაიას განცხადებით, კორონავირუსის ახალი...

საქართველოში კორონავირუსის 45 ახალი შემთხვევა დაფიქსირდა, რაც ქვეყნისთვის რეკორდულად მაღალი დღიური მაჩვენებელია

2020-09-08 11:31
საქართველოში კორონავირუსის 45 ახალი შემთხვევა გამოვლინდა და ინფიცირებულთა რაოდენობა 1729 გახდა.

ექსკლუზივი! ნაძალადევში მანქანას ცეცხლი გაუჩნდა

2020-07-27 11:37
ექსკლუზივი!ამ წუთებში როგორც "აფხაზეთის ხმისთვის" ხდება ცნობილი, ნაძალადევის რაიონში მანქანას...
რჩეული ვიდეოები

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

კნუტების გასეირნება ჯორჯიის ცარიელ აკვარიუმში(ვიდეო)

2020-04-10 12:52
აშშ-ში, კორონავირუსის გამო დახურული ჯორჯიის აკვარიუმი ცხოველებისთვის ექსკურსიების მოწყობას...

ხანძარი გემზე - ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს(ვიდეო)

2020-04-09 12:47
 ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს-ხომალდზე ხანძარი წუხელ გაჩნდა. სამაშველო...

გამოკითხვა

როგორ შეაფასებთ სახელმწიოფოს მუშაობას "კორონა ვირუსისი" წინააღმდეგ?

დადებითად - 44.4%
უარყოფითად - 55.6%
ხმების რაოდნობა: 9
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.8812
0.0000
100
RUB
 - 
4.2875
0.0000
1
USD
 - 
3.3332
0.0000