მაკა ჩიჩუა წლების წინ, შვილთან ერთად გადაღებულ ფოტოს აქვეყნებს

Image

სა­ქარ­თვე­ლოს ყო­ფი­ლი პირ­ვე­ლი ლედი მაკა ჩი­ჩუა "ფე­ის­ბუ­ქის" პი­რად გვერ­დზე ფო­ტოგ­რაფ გუ­რამ წი­ბა­ხაშ­ვი­ლის მიერ წლე­ბის წინ გა­და­ღე­ბულ ფო­ტოს აქ­ვეყ­ნებს, რო­მელ­ზეც შვილ­თან, მაშო ჩი­ჩუ­ას­თან ერ­თად არის გა­და­ღე­ბუ­ლი...


"ჩვე­ნი ბავ­შვო­ბა... ბევ­რი წლის წინ მე და მაშო. წი­ბა­ხას ფოტო", - წერს მაკა ჩი­ჩუა.

 

chicua.jpg

 

 

ცნო­ბის­თვის, გი­ორ­გი მარ­გვე­ლაშ­ვილს და მაკა ჩი­ჩუ­ას წინა ქორ­წი­ნე­ბე­ბი­დან ქა­ლიშ­ვი­ლე­ბი - ანა მარ­გვე­ლაშ­ვი­ლი და მაშო ჩი­ჩუა ჰყავთ.

თემასთან დაკავშირებული მასალები:
რედაქტორის რჩევით

100K გამომწერი - ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ჯილდო მიიღო

2021-09-24 18:32
ქართველმა მომღერალმა ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ვერცხლის ჯილდო მიიღო.

2021 წლის ფილმების ტოპ 5

2021-09-13 18:26
გიზიარებთ 2021 წლის ფილმების ტოპ 5-ეულს, რომელიც ყველაზე მოთხოვნადია.

შეხვედრა ებრაელ მაყურებელთან - 30 სექტემბერს ისრაელში გრანდიოზული საღამო გელოდებათ

2021-09-10 13:09
ისრაელში, ქალაქ აშდოთში  მსმენელისა და მაყურებლის წინაშე მონატრებული ქართველი და ებრაელი...

ნინო ჩხეიძემ ჰოფბურგის სასახლეში კონცერტი გამართა

2021-09-01 19:00
მომღერალი ნინო ჩხეიძე დიდი ხნის პაუზის შემდეგ, ავსტრიაში საქმიანი ვიზიტით გაემგზავრა.
რჩეული ვიდეოები

CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება (ფოტო,ვიდეო)

2021-03-12 14:06
CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

ხანძარი გემზე - ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს(ვიდეო)

2020-04-09 12:47
 ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს-ხომალდზე ხანძარი წუხელ გაჩნდა. სამაშველო...

გამოკითხვა

უნდა გაუქმდეს თუ არა ე.წ. კომენდანტის საათი?

კი - 8.3%
არა - 8.3%
გადაიწიოს 23:00 საათამდე - 83.3%
ხმების რაოდნობა: 12
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6321
0.0118
100
RUB
 - 
4.3981
0.0094
1
USD
 - 
3.1344
0.0039