ნინო ნადირაძე:„რატომ გიკვირთ, რომ ადამიანები მალავენ სიმპტომების არსებობას?“

Image

ტელეწამყვანი და ექიმი ნინო ნადირაძე სოციალურ ქსელში იმ პანიკას ეხმაურება, რომელიც კორონავირუსის

გარშემოა ატეხილი საქართველოში და წერს, რომ  ზოგეირთი ჟურნალისტის მცდელობის შედეგად,

გასაკვირი აღარაა, რატომ მალავენ ადამიანების გრიპის სიმპტომების არსებობას.

 

გთავაზობთ ნინო ნადირაძის პოსტს:

„იმის მაგივრად, რომ მადლობა ეთქვა, საკმაოდ კარგი საკარანტინო სივრცეების შექმნისთვის უმოკლეს

ვადებში კლინიკებისთვის და სახელმწიფოსთვის, ზოგეირთმა „ჭკვიანმა ჟურნალისტმა“ ყველაფერი იღონა,

რომ კარანტინისგან ოსვენციმი წარმოეჩინა, ამიტომ, რატომ გიკვირთ, რომ ადამიანები მალავენ სიმპტომების

არსებობას! ნუთუ, ეს ყველაფერი ღირდარეიტინგებად?“

 

რედაქტორის რჩევით

100K გამომწერი - ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ჯილდო მიიღო

2021-09-24 18:32
ქართველმა მომღერალმა ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ვერცხლის ჯილდო მიიღო.

2021 წლის ფილმების ტოპ 5

2021-09-13 18:26
გიზიარებთ 2021 წლის ფილმების ტოპ 5-ეულს, რომელიც ყველაზე მოთხოვნადია.

შეხვედრა ებრაელ მაყურებელთან - 30 სექტემბერს ისრაელში გრანდიოზული საღამო გელოდებათ

2021-09-10 13:09
ისრაელში, ქალაქ აშდოთში  მსმენელისა და მაყურებლის წინაშე მონატრებული ქართველი და ებრაელი...

ნინო ჩხეიძემ ჰოფბურგის სასახლეში კონცერტი გამართა

2021-09-01 19:00
მომღერალი ნინო ჩხეიძე დიდი ხნის პაუზის შემდეგ, ავსტრიაში საქმიანი ვიზიტით გაემგზავრა.
რჩეული ვიდეოები

CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება (ფოტო,ვიდეო)

2021-03-12 14:06
CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

ხანძარი გემზე - ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს(ვიდეო)

2020-04-09 12:47
 ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს-ხომალდზე ხანძარი წუხელ გაჩნდა. სამაშველო...

გამოკითხვა

უნდა გაუქმდეს თუ არა ე.წ. კომენდანტის საათი?

კი - 8.3%
არა - 8.3%
გადაიწიოს 23:00 საათამდე - 83.3%
ხმების რაოდნობა: 12
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6321
0.0118
100
RUB
 - 
4.3981
0.0094
1
USD
 - 
3.1344
0.0039