უგულავა: "საღამოს ვნახე ჩემი თავი, თვითონ არ მომეწონა, ბოდიშს ვუხდი საზოგადოებას“

Image

თბილისის უფლებაშეჩერებული  მერი გიგი უგულავა მარნეულში განვითარებულ მოვლენებთან დაკავშირებით საზოგადოებას ბოდიშს უხდის.

 

 

როგორც უგულავამ ჟურნალისტებს განუცხადა , რაც მარნეულში გუშინ მოხდა თავადაც არ მოსწონს.

 

"საღამოს ვნახე ჩემი თავი, თვითონ არ მომეწონა, ბოდიშს ვუხდი საზოგადოებას, ყვირილი და ხმამაღალი საუბარი ლამაზი არ არის, მაგრამ რას ვიზამთ, ხანდახან ასეთ ხდება ხოლმე", - განაცხადა უგულავამ.
როგორც უგულავა აცხადებს, მარნეულში წინასაარჩევნო გარემოსთან დაკავშირებით გამოძიებაა ჩასატარებელი.

 


"გამოძიება უნდა ჩატარდეს თუნდაც უსუფაშვილის საკითხზე, ასევე იმაზე თუ ვინ ურეკავდა გია ასანიძეს წუთში ერთხელ", - აღნიშნა უგულავამ.

რედაქტორის რჩევით

"ფრესკო" პროტესტის ნიშნად ერთი დღით სამუშაო პროცესს აჩერებს

2019-11-19 12:55
კომპანია „ფრესკო“ პროტესტის ნიშნად ერთი დღით სამუშაო პროცესს შეაჩერებს.

აფხაზეთში ხანძრის ჩაქრობა ჯერ კიდევ ვერ მოხერხდა

2019-11-19 11:48
აფხაზური მედიის ცნობით, ცეცხლი 11 000 ჰექტარზეა გავრცელებული. კვამლი შეინიშნება სოხუმის,...

აქციაზე დაკავებული პირების სასამართლო დღეს გაიმართება

2019-11-19 10:01
18 ნოემბრის მშვიდობიან აქციაზე დაკავებული პირების სასამართლო პროცესი დღეს გაიმართება.

ეცერისა და ცხუმარის ტყეები იწვის

2019-11-19 09:48
ცხუმარისა და ეცერის ტყეებში ხანძარია.
რჩეული ვიდეოები

"მის მსოფლიოზე" საქართველოს ნინი გოგიჩაიშვილი წარადგენს

2019-11-15 17:54
„მის მსოფლიო 2019“ 9 დეკემბერს ტაილანდში გაიმართება.

„soul” - ახალი გულში ჩამწვდომი ანიმაცია Pixar-ისგან

2019-11-11 13:30
„სული“ - ასე ქვია Pixar-ის ახალ შემოქედებას, რომელიც მაყურებელში მძაფრ ემოციებს გამოიწვევს.

"მედიაფოკუსი მშვიდობაზე" - პირველი გადაცემა

2018-09-23 19:03
‘’სამოქალაქო განვითარების საერთაშორისო ქსელმა’’ (INCD) 2018 წლის 1 აგვისტოს კანადის მთავრობის...

ნათელაშვილი: სადაც გაგიჭირდებათ, ყველგან გუგავა მოვა...

2017-09-14 16:31
საქართველოს მთავარმა ლეიბორისტმა დღეს თბილისის მერობის კანდიდატად გიორგი გუგავა წარადგინა და...

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.2888
0.0109
100
RUB
 - 
4.6555
0.0024
1
USD
 - 
2.9736
0.0013

გუშინ:

ჰიტები:827 უნიკალური:624

მიმდინარე:

ჰიტები:380 უნიკალური:316