წულუკიანი ომბუდსმენის მერაბიშვილთან ვიზიტზე-მაინც მადლიერი ვარ, ჩემი შენიშვნის შემდეგ, სადაც მივიდა

Image

იუსტიციის მინისტრი, თეა წულუკიანი სახალხო დამცველის მიერ პატიმარი პოლიტიკოსების მონახულებას ეხმაურება. მან ამის შესახებ "იმედის" ეთერში ისაუბრა

 

 

"როდესაც სახალხო დამცველი, ჩემი შენიშვნის შემდეგ, გამოცხადდა არა: უვადო პატიმრებთან, არა ბავშვებთან, არა ქალებთან, მივიდა იქ, სადაც მივიდა, მე მაინც ვარ მადლიერი. იმედს ვიტოვებ, რომ ეს არ იქნება ბოლო ვიზიტი", — განაცხადა წულუკიანმა.

იუსტიციის მინისტრმა, თეა წულუკიანმა სახალხო დამცველი გააკრიტიკა, რომ ომბუდსმენი პენიტენციურ დაწესებულებებში თავად არ დადის და ნინო ლომჯარია საქმიანობის განმავლობაში მხოლოდ რამდენიმე ცნობილ პატიმარს შეხვდა.

 

ვიდეო

რედაქტორის რჩევით

ქართველი მეზღვაურები ისევ ტყვეობაში რჩებიან

2020-02-23 14:05
ქართველი მეზღვაურები ისე ტყვეობაში რჩებიან. ამ დრომდე უცნობია მეკობრეების მოთხოვნები - ისინი...

საოკუპაციო რეჟიმმა ერთი პირი გაიტაცა

2020-02-23 14:00
საოკუპაციო რეჟიმის წარმომადგენლებმა ერთი პირი გაიტაცეს. 

კორონავირუსით იტალიაში 2 ადამიანი დაიღუპა

2020-02-23 09:40
იტალიაში კორონავირუსით 2 ადამიანი დაიღუპა. აღნიშნული ფაქტი იტალიაში პირველად დაფიქსირდა.

„ნუ დაემსგავსები ივანიშვილსა და ბრეჟნევს“ – ოპოზიცია 4 აპრილის მასშტაბური აქციისთვის ემზადება

2020-02-23 09:00
ოპოზიცია 4 აპრილს დაგეგმილი მასშტაბური აქციისთვის ემზადება.
რჩეული ვიდეოები

პატარა ბიჭს, რომელმაც ლეიკემია დაამარცხა, სკოლაში ემოციური დახვედრა მოუწყვეს - ვიდეო

2020-02-21 16:05
პატარა ბიჭს, რომელმაც ლეიკემია დაამარცხა, სკოლაში ემოციური დახვედრა მოუწყვეს 

"მაკოცე, მაკოცე..." - გიორგი გახარაიამ ბავშვს კოცნა სთხოვა - ვიდეო

2020-02-21 14:51
საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა ბათუმში პოლიციელების დააჯილდოვების ცერემონიალის შემდეგ ბავშვს...

82 წლის იუბილარი ადრიანო ჩელენტანოს ცეკვა(ვიდეო)

2020-02-19 16:36
82 წლის იუბილარი ადრიანო ჩელენტანოს ცეკვა(ვიდეო)

გიორგი გახარიას რეაქცია, როდესაც თეა წულუკიანმა მთავრობის სხდომაზე დააგვიანა

2020-02-19 12:50
გიორგი გახარიას რეაქცია, როდესაც თეა წულუკიანმა მთავრობის სხდომაზე დააგვიანა.

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.0571
0.0000
100
RUB
 - 
4.3980
0.0000
1
USD
 - 
2.8299
0.0000

გუშინ:

ჰიტები:1673 უნიკალური:1251

მიმდინარე:

ჰიტები:836 უნიკალური:644