ფსიქოლოგიური ძალადობის მსხვერპლი ქართული ოცნების დეპუტატი გახდა

Image

ქართული ოცნების დეპუტატი სოფიო კილაძე ყოფილი მეუღლის მიერ ფსიქოლოგიური ძალადობის მსხვერპლია. 

 

ამის შესახებ დეპუტატი მედია საშუალებებთან ხმამაღლა საუბრობს, თუმცა მისი შვილის ინტერესებიდან გამომდინარე დეტალურ ინფორმაციას არ გასცემს. 

"დიახ, მე შემიძლია დაგიდასტუროთ, რომ ვიყავი ფსიქოლოგიური ძალადობის მსხვერპლი და მე ვარ მაგალითი, რომ ნებისმიერი ადამიანი, მათ შორის პარლამენტის წევრი, შეიძლება აღმოჩნდეს მსგავს სიტუაციაში." - განაცხადა სოფიომ

სოფიო კილაძე უარყოფს ყოფილი მეუღლის მიერ ფიზიკური ძალადობის ფაქტს. მისი თქმით არსებობს შემაკავებელი ორდერი, სადაც მხოლოდ ფსიქოლოგიურ ზეწოლაზეა საუბარი.

რედაქტორის რჩევით

სალომე ზურაბიშვილი სალობიეში სიარულს გააგრძელებს

2019-12-16 14:55
საქართველოს პრეზიდენტის სალომე ზურაბიშვილის განცხადებით, იგი თავისუფლად გადაადგილდება ყველგან,...

გიგა ბოკერია პროკურატურაში დაიბარეს

2019-12-16 14:37
“ევროპული საქართველოს“ ერთ-ერთი ლიდერი გიგა ბოკერია პროკურატურაში დაიბარეს.

გიორგი ვაშაძე მისი და სხვა აქტივისტების დაკავებას წინასწარ გამიზნულ ქმედებად მიიჩნევს

2019-12-13 16:15
12 დეკემბერს აქციაზე 16 პირი დააკავეს, მათ შორის „ახალი საქართველოს“ ერთ-ერთი ლიდერი გიორგი ვაშაძე.

გიორგი გახარიამ ხელი მოაწერა ყოვლისმომცველ დეკლარაციას, რომელიც განსაზღვრავს სუამ-ის ფარგლებში მიმდინარე პროცესებს

2019-12-13 15:32
უკრაინაში საქართველოს პრემიერ-მინისტრის ოფიციალური ვიზიტის ფარგლებში, სუამ-ის პლენარული სხდომის...
რჩეული ვიდეოები

ახალი მასშტაბური კამპანია სათამაშო ბიზნესში - „ევროპაბეთი“ პასუხისმგებლიანი თამაშის პროექტს იწყებს

2019-12-09 13:36
პასუხისმგებლიანი თამაში სიამოვნებისთვის - დღეს „ევროპაბეთმა“ 2019 წლის დეკემბრიდან სათამაშო...

"მის მსოფლიოზე" საქართველოს ნინი გოგიჩაიშვილი წარადგენს

2019-11-15 17:54
„მის მსოფლიო 2019“ 9 დეკემბერს ტაილანდში გაიმართება.

„soul” - ახალი გულში ჩამწვდომი ანიმაცია Pixar-ისგან

2019-11-11 13:30
„სული“ - ასე ქვია Pixar-ის ახალ შემოქედებას, რომელიც მაყურებელში მძაფრ ემოციებს გამოიწვევს.

"მედიაფოკუსი მშვიდობაზე" - პირველი გადაცემა

2018-09-23 19:03
‘’სამოქალაქო განვითარების საერთაშორისო ქსელმა’’ (INCD) 2018 წლის 1 აგვისტოს კანადის მთავრობის...

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.2024
0.0000
100
RUB
 - 
4.6032
0.0000
1
USD
 - 
2.8647
0.0000

გუშინ:

ჰიტები:490 უნიკალური:423

მიმდინარე:

ჰიტები:277 უნიკალური:228