ხუხაშვილი - იზორიაზე: "ჩემთვის ნულოვანი ფიგურაა"

Image

პოლიტოლოგი გია ხუხაშვილი თავდაცვის მინისტრად ლევან იზორიას დანიშვნას უარყოფითად აფასებს და ამბობს, რომ ის მისთვის ნულოვანი ფიგურაა, თუმცა, სწორ გადაწყვეტილებად მიიჩნევს იმას, რომ თავდაცვის მინისტრად "მძიმეწონოსანი პოლიტიკოსი" არ დაინიშნა. 

 

"ლევან იზორიაზე მე მაქვს ჩემი პირადი აზრი - ის ჩემთვის ნულოვანი ფიგურაა. რაც შეეხება იმას, რომ მინისტრად არ დაინიშნა პოლიტიკურად მძიმეწონოსანი ფიგურა, ეს არის სწორი გადაწყვეტილება. "რაც შეეხება ქეთევან ციხელაშვილს, ჩემი აზრით, მან კარგად იცის საქმე, არის საკმაოდ კომპეტენტური და მე ეჭვი მაქვს კიდეც, რომ მას მიჰყავდა საქმე იქ და ზაქარეიშვილი ფასადზე იყო მინისტრად დანიშნული", - განაცხადა გია ხუხაშვილმა "კურიერთან" საუბრისას. 

რედაქტორის რჩევით

ზახაროვა ქართველ ჟურნალისტებს რუსეთის დელეგაციასზე თავდასხმაში ადანაშაულებს

2020-02-25 18:07
რუსეთის საგარეო საქმეთა სამინისტროს წარმომადგენელი, მარია ზახაროვა სერგეი ლავროვსა და ქართველი ...

1 აშშ დოლარის ოფიციალური ღირებულება 2.7946 ლარი გახდა

2020-02-25 17:33
საქართველოს ეროვნული ბანკის მიერ გამოქვეყნებული მონაცემების თანახმად, 26 თებერვლისთვის ერთი...

ჯანდაცვის მინისტრის მოადგილეს კორონავირუსი დაუდგინეს

2020-02-25 17:09
ირანის ჯანდაცვის მინისტრის მოადგილეს, ირაჯ ხარირჩის კორონავირუსი დაუდგინდა. ინფორმაციას ...

სამტრედიასთან ავარიის შედეგად ხუთი ადამიანი დაიღუპა

2020-02-25 16:48
სამტრედიასთან ავტოსაგზაო შემთხვევა მოხდა, რასაც ხუთი ადამიანის სიცოცხლე ემსხვერპლა.
რჩეული ვიდეოები

ქალი საოცარი ხმით, რომელიც ინტერნეტ ვარსკვლავი ერთ დღეში გახდა(ვიდეო)

2020-02-23 17:27
შარლოტ ავბერი-ქალი საოცარი ხმით, რომელიც ინტერნეტვარსკვლავი ერთ დღეში გახდა.

პატარა ბიჭს, რომელმაც ლეიკემია დაამარცხა, სკოლაში ემოციური დახვედრა მოუწყვეს - ვიდეო

2020-02-21 16:05
პატარა ბიჭს, რომელმაც ლეიკემია დაამარცხა, სკოლაში ემოციური დახვედრა მოუწყვეს 

"მაკოცე, მაკოცე..." - გიორგი გახარაიამ ბავშვს კოცნა სთხოვა - ვიდეო

2020-02-21 14:51
საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა ბათუმში პოლიციელების დააჯილდოვების ცერემონიალის შემდეგ ბავშვს...

82 წლის იუბილარი ადრიანო ჩელენტანოს ცეკვა(ვიდეო)

2020-02-19 16:36
82 წლის იუბილარი ადრიანო ჩელენტანოს ცეკვა(ვიდეო)

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.0291
0.0079
100
RUB
 - 
4.2607
0.0380
1
USD
 - 
2.7946
0.0133

გუშინ:

ჰიტები:3165 უნიკალური:2231

მიმდინარე:

ჰიტები:257 უნიკალური:220