ფეხბურთის ლეგენდას სიარული აღარ შეუძლია-პელეს ჯანმრთელობის მდგომარეობა მძიმეა

Image

ლე­გენ­და­რულ ბრა­ზი­ლი­ელ ფეხ­ბურ­თელს, პე­ლეს ჯან­მრთე­ლო­ბის მძი­მე პრობ­ლე­მე­ბი აქვს.

 

იგი გა­სულ წელს სა­ა­ვად­მყო­ფო­ში მოხ­ვდა და ექი­მებ­მა მას სა­შარ­დე გზე­ბის ინ­ფექ­ცი­ის დი­აგ­ნო­ზი

და­უს­ვეს.

 

79 წლის პელეს ჯანმრთელობას ისიც ართულებს, რომ მას გადაადგილება აღარ შეუძლია და  შშმ

პი­რე­ბის­თვის გან­კუთ­ვნი­ლი ეტ­ლით გა­და­ად­გილ­დე­ბა.

 

21 წლიანი საფეხბურთო კარიერის განმავლობაში მან 1 281 გოლი გა­ი­ტა­ნა და ეს შე­დე­გი დღემ­დე რე­კორ­დუ­ლია.

რედაქტორის რჩევით

100K გამომწერი - ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ჯილდო მიიღო

2021-09-24 18:32
ქართველმა მომღერალმა ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ვერცხლის ჯილდო მიიღო.

2021 წლის ფილმების ტოპ 5

2021-09-13 18:26
გიზიარებთ 2021 წლის ფილმების ტოპ 5-ეულს, რომელიც ყველაზე მოთხოვნადია.

შეხვედრა ებრაელ მაყურებელთან - 30 სექტემბერს ისრაელში გრანდიოზული საღამო გელოდებათ

2021-09-10 13:09
ისრაელში, ქალაქ აშდოთში  მსმენელისა და მაყურებლის წინაშე მონატრებული ქართველი და ებრაელი...

ნინო ჩხეიძემ ჰოფბურგის სასახლეში კონცერტი გამართა

2021-09-01 19:00
მომღერალი ნინო ჩხეიძე დიდი ხნის პაუზის შემდეგ, ავსტრიაში საქმიანი ვიზიტით გაემგზავრა.
რჩეული ვიდეოები

CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება (ფოტო,ვიდეო)

2021-03-12 14:06
CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

ხანძარი გემზე - ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს(ვიდეო)

2020-04-09 12:47
 ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს-ხომალდზე ხანძარი წუხელ გაჩნდა. სამაშველო...

გამოკითხვა

უნდა გაუქმდეს თუ არა ე.წ. კომენდანტის საათი?

კი - 8.3%
არა - 8.3%
გადაიწიოს 23:00 საათამდე - 83.3%
ხმების რაოდნობა: 12
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6497
0.0056
100
RUB
 - 
4.4921
0.0157
1
USD
 - 
3.1401
0.0001