"აქა ვარ, თქვენი მაყაშვილი!" - ქართველმა მებრძოლმა რუსეთის სახელით მოასპარეზე მეტოქე დაამარცხა(ვიდეო)

Image

დონის როსტოვში, FIGHT NIGHTS-ის პოპულარულ ტურნირზე ქართველმა მებრძოლმა შერეულ ორთაბრძოლაში ლევან მაყაშვილმა რუსეთის სახელით მოასპარეზე მეტოქე, დაღესტნელი რასულ მირზოევი დაამარცხა, გამარჯვების შემდეგ კი არენაზე შეკრებილ ქართველებს ემოციურად მიმართა. 

 

"ქართველებო! დიდ მადლობას მოგახსენებთ! საქართველოს გაუმარჯოს! აქა ვარ, თქვენი მაყაშვილი!..." - თქვა ლევან მაყაშვილმა ორთაბრძოლის დასრულების შემდეგ.  

თემასთან დაკავშირებული მასალები:
რედაქტორის რჩევით

საქართველოში ევროკავშირის ყოფილ ელჩს კორონავირუსი დაუდგინდა

2020-03-30 23:39
საქართველოში ევროკავშირის ყოფილ ელჩს პერ ეკლუნდს კორონავირუსი აქვს. ამის შესახებ დიპლომატმა...

მანჰეტენის პორტში დღეს მცურავი ჰოსპიტალი შევიდა

2020-03-30 23:34
მანჰეტენის პორტში დღეს მცურავი ჰოსპიტალი შემოვიდა, რომელსაც ერთდროულად 1000 პაციენტის მიღება...

სიმსუქნის გამომწვევი სამი ძირითადი მიზეზი

2020-03-30 22:48
სიმსუქნის გამომწვევი სამი ძირითადი მიზეზი:

კორონავირუსით ბათუმის ინფექციური საავადმყოფოს ექთანი დაინფიცირდა

2020-03-30 22:20
ბათუმში მერვე ინფიცირებული ინფექციური საავადმყოფოს ექთანია. მას უშუალო შეხება ჰქონდა...
რჩეული ვიდეოები

ცნობილი სიმღერის, I Love Rock 'N' Roll ავტორი კორონავირუსით გარდაიცვალა

2020-03-30 14:17
კომპოზიტორი და მომღერალი, ალან მერილი 69 წლის ასაკში კორონავირუსით გარდაიცვალა.

მღვდელმა ნიუ-იორკი თვითმფრინავიდან აკურთხა( ვიდეო)

2020-03-27 16:10
წმინდა ლუისის ტაძრის კათოლიკე მღვდელმა, ხუან ბენიტესმა ნიუ-იორკი თვითმფრინავიდან აკურთხა. 

თბილისში კაცი კორპუსის სახურავზე ველოსიპედით სეირნობს(ვიდეო)

2020-03-27 11:43
დღეს ინტერნეტში ვიდეო გავრცელდა, სადაც ჩანს, თუ როგორ სეირნობს კაცი ველოსიპედით მრავალსართულიანი სახლის სახურავზე.

სუფრის გაშლის გამო მარნეულში მოსახლეობასა და პოლიციას შორის დაპირისპირება მოხდა

2020-03-23 18:15
მარნეულში სუფრის გაშლის გამო მოსახლეობასა და პოლიციას შორის დაპირისპირება მოხდა.

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6363
0.0131
100
RUB
 - 
4.1226
0.0942
1
USD
 - 
3.2845
0.0051