გვანცა ბაგრატიონი გვპირდება, რომ სკანდალებს არ მოგვაკლებს

Image

შოუ-ბიზნესში სკანდალებით ცნობილი გვანცა ბაგრატიონი მაყურებლის გაოცებას ისევ აპირებს. დრონი.ჯი-ს  ცნობით, მომღერალი ახალ მუსიკალურ  კლიპს იღებს.


„კლიპის რეჟისორი მე თვითონ ვარ, საკმაოდ საინტერესო იქნება. სკანდალს რაც შეეხება, მე თვითონ ვარ სკანდალი და რა თქმა უნდა, კლიპიც ასეთი იქნება. სხვა დეტალებს მოგვიანებით გავასაჯაროვებ“ - განაცხადა გვანცა ბაგრატიონმა.

gvanca.jpg

gvanca2.jpg

gvanca3.jpg

 

 

 

http://droni.ge/?m=6&AID=16168

 

 

 

 

თემასთან დაკავშირებული მასალები:
რედაქტორის რჩევით

"საქართველოს მოსახლეობის 60% უკვე კოვიდგადატანილია" - გიორგი ფხაკაძე საგანგაშო კვლევის შესახებ საუბრობს

2021-11-15 15:22
ჯანდაცვის ექსპერტი, გიორგი ფხაკაძე სოციალურ ქსელში საგანგაშო კვლევის შესახებ საუბრობს და...

"მოითხოვეთ პირდაპირი ეთერი" - ნანუკა ჟორჟოლიანი მმართველი პარტიის მხარდამჭერებს მიმართავს

2021-11-15 15:01
ჟურნალისტი, ნანუკა ჟორჟოლიანი მხარდაჭერას უცხადებს მიხეილ სააკაშვილს და სოციალურ ქსელშიც აქტიურად...

100K გამომწერი - ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ჯილდო მიიღო

2021-09-24 18:32
ქართველმა მომღერალმა ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ვერცხლის ჯილდო მიიღო.

2021 წლის ფილმების ტოპ 5

2021-09-13 18:26
გიზიარებთ 2021 წლის ფილმების ტოპ 5-ეულს, რომელიც ყველაზე მოთხოვნადია.
რჩეული ვიდეოები

ნინო ჩხეიძისა და ზურა ბარბაქაძის ახალი კოლაბორაცია - „წყაროზე“

2021-11-16 13:59
10 წლის შემდეგ, მომღერლების, ნინო ჩხეიძისა და ზურა ბარბაქაძის მუსიკალური დუეტი განახლდა გელა...

CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება (ფოტო,ვიდეო)

2021-03-12 14:06
CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

გამოკითხვა

ეთანხმებით თუ არა ,,მწვანე პასპორტების" შემოღების იდეას?


ვალუტა

1
EUR
 - 
3.5441
0.0027
100
RUB
 - 
4.2317
0.0027
1
USD
 - 
3.1283
0.0004