პესკოვი: „მივედი პუტინთან და ვეუბნები: „გავიგე, რომ თქვენ გენერლებს ჰყავხართ იზოლირებული...“

Image

ვლადიმირ პუტინის პრესმდივანმა დიმიტრი პესკოვმა ვლადიმირ პუტინის „გაუჩინარებასთან“ დაკავშირებული ისტორია გაიხსენა.

 

„იმ დროს, როცა ყველა ცდილობდა დაეწერა და გამოეცნო, სად იყო ვლადიმირ ვლადიმირის ძე, ის მოსკოვთან ახლოს, საკუთარ რეზიდენციაში მუშაობდა. ხშირად ხალხს ჰგონია, რომ თუ პუტინი ტელევიზიით არ ჩანს, სახლში ზის და არაფერს აკეთებს. ეს ასე არ არის...

 

მე მივედი მასთან და ვუთხარი: ბატონო პრეზიდენტო, გავიგე, რომ რთულ სიტუაციაში აღმოჩენილხართ. თქვენ დაგატყვევათ გენერლების ჯგუფმა, მათ ჰყავდით იზოლირებული და გაგიტაცეს შვეიცაღიაში, სადაც ერთდროულად რამდენიმე შვილი შეგეძინათ. მოვედი, რომ მომელოცა, ბატონო პრეზიდენტო“, - მოჰყავს TACC-ს დიმიტრი პესკოვის სიტყვები.

რედაქტორის რჩევით

100K გამომწერი - ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ჯილდო მიიღო

2021-09-24 18:32
ქართველმა მომღერალმა ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ვერცხლის ჯილდო მიიღო.

2021 წლის ფილმების ტოპ 5

2021-09-13 18:26
გიზიარებთ 2021 წლის ფილმების ტოპ 5-ეულს, რომელიც ყველაზე მოთხოვნადია.

შეხვედრა ებრაელ მაყურებელთან - 30 სექტემბერს ისრაელში გრანდიოზული საღამო გელოდებათ

2021-09-10 13:09
ისრაელში, ქალაქ აშდოთში  მსმენელისა და მაყურებლის წინაშე მონატრებული ქართველი და ებრაელი...

ნინო ჩხეიძემ ჰოფბურგის სასახლეში კონცერტი გამართა

2021-09-01 19:00
მომღერალი ნინო ჩხეიძე დიდი ხნის პაუზის შემდეგ, ავსტრიაში საქმიანი ვიზიტით გაემგზავრა.
რჩეული ვიდეოები

CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება (ფოტო,ვიდეო)

2021-03-12 14:06
CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

ხანძარი გემზე - ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს(ვიდეო)

2020-04-09 12:47
 ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს-ხომალდზე ხანძარი წუხელ გაჩნდა. სამაშველო...

გამოკითხვა

უნდა გაუქმდეს თუ არა ე.წ. კომენდანტის საათი?

კი - 8.3%
არა - 8.3%
გადაიწიოს 23:00 საათამდე - 83.3%
ხმების რაოდნობა: 12
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6497
0.0056
100
RUB
 - 
4.4921
0.0157
1
USD
 - 
3.1401
0.0001