ნინი ბადურაშვილი სოციალური ქსელიდან პატრულს მიმართავს

Image

მომღერლის გაცხარების მიზეზი ავტოსაგზაო წესების დარღვევისთვის გამოწერილი საჯარიმო ქვითრებია, რომლის ნაკლებობასაც, როგორც ირკვევა, ბადურაშვილი „არ უჩივის“.

 

„ვერ გავიგე, ამ ღერძულა ხაზის გადაკვეთის რამდენი ჯარიმა უნდა მომივიდეს. MIA დამეხსენი! იმდენი ჯარიმაა მოსული, რომ სახელმწიფო ბიუჯეტს შევავსებ. გთხოვთ, დამინდოთ, არც ისეთი შეძლებული ვარ'', - წერს „ფეისბუქის“ საკუთარ გვერდზე ნინი ბადურაშვილი.

რედაქტორის რჩევით

ერთ-ერთი ახალი პაციენტი ლომბარდის თანამშრომელია და მისი ინფიცირების წყარო უცნობია

2020-03-31 14:10
საჩხერის სამედიცინო ცენტრში მოთავსებულ პაციენტი, რომელსაც გუშინ ახალი კორონავირუსი დაუდასტურდა,...

თამარ გაბუნია: სამედიცინო პერსონალის დაინფიცირების რისკი ყოველთვის არსებობს და ჩვენი ქვეყანა ამას თავს ვერ აარიდებს

2020-03-31 14:03
სამედიცინო პერსონალის დაინფიცირების რისკი ყოველთვის არსებობს და ჩვენი ქვეყანა ამას თავს ვერ...

ვითიბი ბანკი დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნულ ცენტრს Kia -ს მარკის ავტომობილებს გადასცემს

2020-03-31 13:54
ვითიბი ბანკი დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნულ ცენტრს Kia -ს მარკის...

საზღვარგარეთ კორონავირუსით საქართველოს მეხუთე მოქალაქე გარდაიცვალა

2020-03-31 13:24
 საზღვარგარეთ კორონავირუსით საქართველოს მეხუთე მოქალაქე გარდაიცვალა-ამის შესახებ დაავადებათა...
რჩეული ვიდეოები

ცნობილი სიმღერის, I Love Rock 'N' Roll ავტორი კორონავირუსით გარდაიცვალა

2020-03-30 14:17
კომპოზიტორი და მომღერალი, ალან მერილი 69 წლის ასაკში კორონავირუსით გარდაიცვალა.

მღვდელმა ნიუ-იორკი თვითმფრინავიდან აკურთხა( ვიდეო)

2020-03-27 16:10
წმინდა ლუისის ტაძრის კათოლიკე მღვდელმა, ხუან ბენიტესმა ნიუ-იორკი თვითმფრინავიდან აკურთხა. 

თბილისში კაცი კორპუსის სახურავზე ველოსიპედით სეირნობს(ვიდეო)

2020-03-27 11:43
დღეს ინტერნეტში ვიდეო გავრცელდა, სადაც ჩანს, თუ როგორ სეირნობს კაცი ველოსიპედით მრავალსართულიანი სახლის სახურავზე.

სუფრის გაშლის გამო მარნეულში მოსახლეობასა და პოლიციას შორის დაპირისპირება მოხდა

2020-03-23 18:15
მარნეულში სუფრის გაშლის გამო მოსახლეობასა და პოლიციას შორის დაპირისპირება მოხდა.

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6363
0.0131
100
RUB
 - 
4.1226
0.0942
1
USD
 - 
3.2845
0.0051