არ მესმის, რატომ ხდება ასაგდები ერთი უწყინარი სიმღერა, რომელიც ენთუზიაზმით შეიქმნა-ირმა ინაშვილი

Image

"არ მესმის, რატომ ხდება ასაგდები ერთი უწყინარი სიმღერა, რომელიც ენთუზიაზმით შეიქმნა"-ასე გამოეხმაურა "პატრიოტთა

ალიანსის" ლიდერი ირმა ინაშვილი  საზოგადოების ნაწილის მხრიდან კრიტიკის საგნად ქცეულ კლიპს:

 

 

"არ მესმის, რატომ ხდება ასაგდები ერთი უწყინარი სიმღერა, რომელიც ენთუზიაზმით შეიქმნა. გიხარიათ, როცა ადამიანს თქვენი თავდასხმით გული უსკდება, მოგწონთ და გსიამოვნებთ ეს?!  მახსენდება, როგორ ხარხარებდა სწორედ ეს საზოგადოება ჩემს ცეკვაზე. მერე ზოგიერთის ცეკვა ვნახე და ვინც დამცინოდა, იმათთან შედარებით ნინო სუხიშვილი ვარ. საიდანაა ჩვენში ამდენი ღვარძლი, რა გვჭირს, რა დაგვემართა?!"-წერს ინაშვილი

რედაქტორის რჩევით

100K გამომწერი - ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ჯილდო მიიღო

2021-09-24 18:32
ქართველმა მომღერალმა ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ვერცხლის ჯილდო მიიღო.

2021 წლის ფილმების ტოპ 5

2021-09-13 18:26
გიზიარებთ 2021 წლის ფილმების ტოპ 5-ეულს, რომელიც ყველაზე მოთხოვნადია.

შეხვედრა ებრაელ მაყურებელთან - 30 სექტემბერს ისრაელში გრანდიოზული საღამო გელოდებათ

2021-09-10 13:09
ისრაელში, ქალაქ აშდოთში  მსმენელისა და მაყურებლის წინაშე მონატრებული ქართველი და ებრაელი...

ნინო ჩხეიძემ ჰოფბურგის სასახლეში კონცერტი გამართა

2021-09-01 19:00
მომღერალი ნინო ჩხეიძე დიდი ხნის პაუზის შემდეგ, ავსტრიაში საქმიანი ვიზიტით გაემგზავრა.
რჩეული ვიდეოები

CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება (ფოტო,ვიდეო)

2021-03-12 14:06
CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

ხანძარი გემზე - ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს(ვიდეო)

2020-04-09 12:47
 ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს-ხომალდზე ხანძარი წუხელ გაჩნდა. სამაშველო...

გამოკითხვა

უნდა გაუქმდეს თუ არა ე.წ. კომენდანტის საათი?

კი - 8.3%
არა - 8.3%
გადაიწიოს 23:00 საათამდე - 83.3%
ხმების რაოდნობა: 12
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6582
0.0000
100
RUB
 - 
4.2765
0.0000
1
USD
 - 
3.1181
0.0000