ჩვენი დედაქალაქი ყარს-მაკა ჩიჩუა

Image

ყოფილი პირველი ლედი, მაკა ჩიჩუა სოციალურ ქსელში სტატუსს აქვეყნებს, სადაც აღნიშნავს, რომ:

მაკა ჩიჩუა: "დღეს თბილისში შედარებით დიდხანს მომიწია გაჩერება ... პირდაპირ ვიტყვი რომ ჩვენი დედაქალაქი ყარს... საშიშია ეგეთ გარემოში ცხოვრება გადაჭარბების გარეშე."

 

პრეზიდენტი გიორგი ჩიჩუა ოჯახთან ერთად დუშეთში ცხოვრობს.

თემასთან დაკავშირებული მასალები:
რედაქტორის რჩევით

გიორგი ვაშაძე მისი და სხვა აქტივისტების დაკავებას წინასწარ გამიზნულ ქმედებად მიიჩნევს

2019-12-13 16:15
12 დეკემბერს აქციაზე 16 პირი დააკავეს, მათ შორის „ახალი საქართველოს“ ერთ-ერთი ლიდერი გიორგი ვაშაძე.

გიორგი გახარიამ ხელი მოაწერა ყოვლისმომცველ დეკლარაციას, რომელიც განსაზღვრავს სუამ-ის ფარგლებში მიმდინარე პროცესებს

2019-12-13 15:32
უკრაინაში საქართველოს პრემიერ-მინისტრის ოფიციალური ვიზიტის ფარგლებში, სუამ-ის პლენარული სხდომის...

მამუკა მდინარაძე მმართველ გუნდში დაპირისპირების შესაძლო გაღვივებაზე საუბრობს

2019-12-13 15:07
უმრავლესობის ერთ-ერთი ლიდერის მამუკა მდინარაძის განცხადებით აუცილებელია საკონსტიტუციო ცვლილებები,...

ეკა ბესელია ახალი კანონპროექტის წარდგენას გეგმავს

2019-12-13 14:30
დამოუკიდებელი დეპუტატი ეკა ბესელია პარლამენტისთვის ახალი კანონპროექტის წარდგენას გეგმავს.
რჩეული ვიდეოები

ახალი მასშტაბური კამპანია სათამაშო ბიზნესში - „ევროპაბეთი“ პასუხისმგებლიანი თამაშის პროექტს იწყებს

2019-12-09 13:36
პასუხისმგებლიანი თამაში სიამოვნებისთვის - დღეს „ევროპაბეთმა“ 2019 წლის დეკემბრიდან სათამაშო...

"მის მსოფლიოზე" საქართველოს ნინი გოგიჩაიშვილი წარადგენს

2019-11-15 17:54
„მის მსოფლიო 2019“ 9 დეკემბერს ტაილანდში გაიმართება.

„soul” - ახალი გულში ჩამწვდომი ანიმაცია Pixar-ისგან

2019-11-11 13:30
„სული“ - ასე ქვია Pixar-ის ახალ შემოქედებას, რომელიც მაყურებელში მძაფრ ემოციებს გამოიწვევს.

"მედიაფოკუსი მშვიდობაზე" - პირველი გადაცემა

2018-09-23 19:03
‘’სამოქალაქო განვითარების საერთაშორისო ქსელმა’’ (INCD) 2018 წლის 1 აგვისტოს კანადის მთავრობის...

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.2024
0.0000
100
RUB
 - 
4.6032
0.0000
1
USD
 - 
2.8647
0.0000

გუშინ:

ჰიტები:490 უნიკალური:423

მიმდინარე:

ჰიტები:56 უნიკალური:51