ჯეინ ფონდა უკვე მესამედ დააპატიმრეს

Image

ცნობილი მსახიობი ჯეინ ფონდა აქტიურად განაგრძობს კლიმატის ცვლილებაზე გამართულ აქციებში მონაწლეობის მიღებას. საკუთარი აზრის დაფიქსირების ფონდასეული ფორმა საკმაოდ ხისტი და უხეშია, რაც მისი ხშირი დაკავების მიზეზი გახდა.

 

არც ბოლო შემთხვევა იყო გამონაკლისი და ჯეინი კიდევ ერთხელ, უკვე მესამედ დააკავეს მისი საქციელის გამო.

“სანამ ძალიან გვიანი არ იქნება მნიშვნელოვანია ადამიანებს გავაგებინოთ, რომ ეს კრიზისი ძალიან მწვავე და სასწრაფოოდ მისახედია. მე შთაგონებული ვარ ახალგაზრდა შვედი სტუდენტს „ გრეტა თანბეერგით, რომელმაც თქვა, რომ ჩვენ უნდა მოვიქცეთ ისე თითქოს ჩვენს სახლს ცეცხლი უკიდია, რადგან ასეც არის. “ - განაცხადა მსახიობმა.

რედაქტორის რჩევით

100K გამომწერი - ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ჯილდო მიიღო

2021-09-24 18:32
ქართველმა მომღერალმა ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ვერცხლის ჯილდო მიიღო.

2021 წლის ფილმების ტოპ 5

2021-09-13 18:26
გიზიარებთ 2021 წლის ფილმების ტოპ 5-ეულს, რომელიც ყველაზე მოთხოვნადია.

შეხვედრა ებრაელ მაყურებელთან - 30 სექტემბერს ისრაელში გრანდიოზული საღამო გელოდებათ

2021-09-10 13:09
ისრაელში, ქალაქ აშდოთში  მსმენელისა და მაყურებლის წინაშე მონატრებული ქართველი და ებრაელი...

ნინო ჩხეიძემ ჰოფბურგის სასახლეში კონცერტი გამართა

2021-09-01 19:00
მომღერალი ნინო ჩხეიძე დიდი ხნის პაუზის შემდეგ, ავსტრიაში საქმიანი ვიზიტით გაემგზავრა.
რჩეული ვიდეოები

CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება (ფოტო,ვიდეო)

2021-03-12 14:06
CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

ხანძარი გემზე - ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს(ვიდეო)

2020-04-09 12:47
 ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს-ხომალდზე ხანძარი წუხელ გაჩნდა. სამაშველო...

გამოკითხვა

უნდა გაუქმდეს თუ არა ე.წ. კომენდანტის საათი?

კი - 8.3%
არა - 8.3%
გადაიწიოს 23:00 საათამდე - 83.3%
ხმების რაოდნობა: 12
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6439
0.0000
100
RUB
 - 
4.4075
0.0000
1
USD
 - 
3.1383
0.0000