„მეგობარი უკრაინის პრეზიდენტს აბანოს ქისის ანგარიშები უკვე გამოუქვეყნეს, ამის შემდეგ რაღა უნდა გამოაქვეყნონ?!"

Image

საქართველოს ყოფილი პრეზიდენტის, მიხეილ სააკაშვილის მტკიცებით, სახელმწიფო დაცვის სპეციალური სამსახურის ხარჯების იმ ნაწილში, რომელსაც გრიფით „საიდუმლო“ ადევს, არაფერი საიდუმლო არაა.

 

 

„არაფერი საიდუმლო იმაში არაა. მოხსნან. რას ცოდვილობს ივანიშვილი?! 500-ჯერ აქვს მოხსნილი - გაზეთები ამის მეტს რას წერდნენ.

 

რას მაიმუნობენ?! რაც მოსახსნელი იყო მოხსნეს, მეტი რაღა უნდა გამოექვეყნებინათ – მეგობარი უკრაინის პრეზიდენტს აბანოს ქისის ანგარიშები უკვე გამოუქვეყნეს, ამის შემდეგ რაღა უნდა გამოაქვეყნონ?!", - განაცხადა მიხეილ სააკაშვილმა.

 

ყოფილი პრეზიდენტის შეფასებით, ეს ყველაფერი ტრაგიკომედიას ემსგავსება. 

რედაქტორის რჩევით

23 თებერვალს გიო ხუციშვილის დაბადების დღეა

2020-02-23 14:49
23 თებერვალს გიო ხუციშვილის დაბადების დღეა.

"უბრალოდ სიტყვით მაინც უნდა შეწუხდე , რომ შენ გამო დაწყებულ ბრძოლაში მარტო არ დატოვო!" - ლევან ხურცია მაჩალიკაშვილს

2020-02-23 14:38
მსახიობი ლევან ხურცია, რომელიც ადვოკატ მარიამ კუბლაშვილის მეუღლეა სოციალურ ქსელში ~მალხაზ...

ქართველი მეზღვაურები ისევ ტყვეობაში რჩებიან

2020-02-23 14:05
ქართველი მეზღვაურები ისე ტყვეობაში რჩებიან. ამ დრომდე უცნობია მეკობრეების მოთხოვნები - ისინი...

საოკუპაციო რეჟიმმა ერთი პირი გაიტაცა

2020-02-23 14:00
საოკუპაციო რეჟიმის წარმომადგენლებმა ერთი პირი გაიტაცეს. 
რჩეული ვიდეოები

პატარა ბიჭს, რომელმაც ლეიკემია დაამარცხა, სკოლაში ემოციური დახვედრა მოუწყვეს - ვიდეო

2020-02-21 16:05
პატარა ბიჭს, რომელმაც ლეიკემია დაამარცხა, სკოლაში ემოციური დახვედრა მოუწყვეს 

"მაკოცე, მაკოცე..." - გიორგი გახარაიამ ბავშვს კოცნა სთხოვა - ვიდეო

2020-02-21 14:51
საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა ბათუმში პოლიციელების დააჯილდოვების ცერემონიალის შემდეგ ბავშვს...

82 წლის იუბილარი ადრიანო ჩელენტანოს ცეკვა(ვიდეო)

2020-02-19 16:36
82 წლის იუბილარი ადრიანო ჩელენტანოს ცეკვა(ვიდეო)

გიორგი გახარიას რეაქცია, როდესაც თეა წულუკიანმა მთავრობის სხდომაზე დააგვიანა

2020-02-19 12:50
გიორგი გახარიას რეაქცია, როდესაც თეა წულუკიანმა მთავრობის სხდომაზე დააგვიანა.

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.0571
0.0000
100
RUB
 - 
4.3980
0.0000
1
USD
 - 
2.8299
0.0000

გუშინ:

ჰიტები:1673 უნიკალური:1251

მიმდინარე:

ჰიტები:956 უნიკალური:731