კახა კალაძესა და ლევან ხაბეიშვილს შორის შელაპარაკება მოხდა

Image

დედაქალაქის მთავრობის სხდომის დასრულების შემდეგ, ოპოზიციონერ დეპუტატ ლევან ხაბეიშვილსა და თბილისის მერ კახა კალაძეს შორის შელაპარაკება მოხდა. მან დედაქალაქის მერს “კორუმპირებული” უწოდა.

ლევან ხაბეიშვილი: "ბატონო კახი, კითხვების რატომ გეშინიათ? 153 ათას ლარს თქვენი ოთახის გარემონტებაში რატომ იხდით? გორგოლაჭებიანი სკამების ყიდვა რომ გინდათ, ნორმალურია? ბოდიში მოუხადეთ დედაქალაქის მოსახლეობას, რომ გაყვლიფეთ ბიუჯეტი"

 

რაზეც კახი კალაძემ უპასუხა: "თქვენი როგორ უნდა მეშინოდეს, როცა ასე იქცევით. შეურაცხყოფას აყენებთ მთავრობის სხდომაზე მყოფ ადამიანებს. თქვენ ვერ შემოხვალთ, ვიდრე ბოდიშს არ მოუხდით მთავრობის თითოეულ წევრს და იქნებით ასეთი გაფარჩაკებული."

რედაქტორის რჩევით

მომღერალ ნინო ჩხეიძის სასცენო კაბები(ფოტოები)

2020-01-21 18:34
მომღერალი ნინო ჩხეიძე 15 წელზე მეტია რაც სცენაზე დგას და მსმენელს მრავალფეროვან რეპერტუარს ...

რუსთავში გაზის სავარაუდო ინტოქსიკაციით მამა- შვილი გარდაიცვალა

2020-01-21 17:05
რუსთავში გაზის სავარაუდო ინტოქსიკაციით მამა- შვილი გარდაიცვალა.

დედაქალაქს კიდევ 40 ახალი ავტობუსი შეემატა

2020-01-21 12:45
დედაქალაქს კიდევ 40 ახალი ავტობუსი შეემატა.

„და ჩვენ ვიცეკვეთ“ წლის საუკეთესო ფილმად დაასახელეს

2020-01-21 11:59
“და ჩვენ ვიცეკვეთ” წლის საუკეთესო ფილმად  შვედეთში დაასახელეს.
რჩეული ვიდეოები

იუსტიციის სამინისტრო საპატიმროში გადაღებულ ვიდეოს ასაჯაროვებს (ვიდეო)

2020-01-21 15:45
საქართველოს პარლამენტში დღეს იუსტიციის მინისტრისა და სახალხო დამცველის წლის ანგარიში მოისმინეს, ...

ნუ გამომიგზავნით ისეთ თანამშრომლებს , რომლებიც პატიმრის შოკოლადს მიირთმევენ და დახეული შარვალი აცვია" - თეა წულუკიანი სახალხო დამცველს (ვიდეო)

2020-01-21 13:04
ნუ გამომიგზავნით ისეთ თანამშრომლებს , რომლებიც  პატიმრის შოკოლადს  მიირთმევენ და დახეული შარვალი აცვია" -  თეა...

როგორ უყურებდა ბრედ პიტი ჯენიფერ ენისტონის სიტყვით გამოსვლას(ვიდეო)

2020-01-21 12:10
 ჯენიფერ ენისტონი და ბრედ პიტი ერთმანეთს მრავალწლიანი პაუზის შემდეგ შეხვდნენ.

სად გაქრა ვლადიმერ პუტინი საერთო ფოტოსესიამდე

2020-01-20 13:50
ჟურნალისტი დიმიტრი სმირნოვი Twitter-ის გვერდზე ვიდეოს აქვეყნებს, რომელშიც ჩანს, როგორ ეძებენ ...

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.1892
0.0110
100
RUB
 - 
4.6737
0.0151
1
USD
 - 
2.8770
0.0011

გუშინ:

ჰიტები:1666 უნიკალური:1263

მიმდინარე:

ჰიტები:1300 უნიკალური:945