ლალი მოროშკინა: „აფეთქებების სერია გაგრძელდება... პრემიერი ოჯახითურთ პირველი სამიზნე იქნება“

Image

სასჯელაღსრულების დეპარტამენტის ყოფილი მრჩეველი, ლალი მოროშკინა „ასავალ-დასავალთან“ ინტერვიუში აცხადებს, რომ იური ვაზაგაშვილის მკვლელობა, ეს არის სახელმწიფო გადატრიალების მიმდინარე პროცესის მორიგი ეტაპი.

 

„თუმცა, მესამე და ბოლო ეტაპამდე ერთ მკვლელობას არ დასჯერდებიან.

 

აფეთქებების სერია აუცილებლად გაგრძელდება. ჩვენ სამოქალაქო ომს მივიღებთ. 37 წელი მოგვენატრება.

 

სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, რაც შეიძლება მალე მოხდეს პარლამენტის დათხოვნა და ვადამდელი არჩევნების დანიშვნა.

 

ძალიან შემტკივა გული პრემიერის ოჯახზე და თანავუგრძნობ, მაგრამ მეშინია, რომ ერთ დღეს ყველას დახვრეტენ.

 

ეს არის ჩემი სრულიად ლეგიტიმური და არაილუზიური ვარაუდი. დიახ პრემიერი ოჯახითურთ პირველი სამიზნე იქნება, რისი მომსწრეც ნამდვილად არ მინდა, გავხდე!“ - აცხადებს ლალი მოროშკინა.

რედაქტორის რჩევით

100K გამომწერი - ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ჯილდო მიიღო

2021-09-24 18:32
ქართველმა მომღერალმა ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ვერცხლის ჯილდო მიიღო.

2021 წლის ფილმების ტოპ 5

2021-09-13 18:26
გიზიარებთ 2021 წლის ფილმების ტოპ 5-ეულს, რომელიც ყველაზე მოთხოვნადია.

შეხვედრა ებრაელ მაყურებელთან - 30 სექტემბერს ისრაელში გრანდიოზული საღამო გელოდებათ

2021-09-10 13:09
ისრაელში, ქალაქ აშდოთში  მსმენელისა და მაყურებლის წინაშე მონატრებული ქართველი და ებრაელი...

ნინო ჩხეიძემ ჰოფბურგის სასახლეში კონცერტი გამართა

2021-09-01 19:00
მომღერალი ნინო ჩხეიძე დიდი ხნის პაუზის შემდეგ, ავსტრიაში საქმიანი ვიზიტით გაემგზავრა.
რჩეული ვიდეოები

CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება (ფოტო,ვიდეო)

2021-03-12 14:06
CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

ხანძარი გემზე - ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს(ვიდეო)

2020-04-09 12:47
 ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს-ხომალდზე ხანძარი წუხელ გაჩნდა. სამაშველო...

გამოკითხვა

უნდა გაუქმდეს თუ არა ე.წ. კომენდანტის საათი?

კი - 8.3%
არა - 8.3%
გადაიწიოს 23:00 საათამდე - 83.3%
ხმების რაოდნობა: 12
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6582
0.0000
100
RUB
 - 
4.2765
0.0000
1
USD
 - 
3.1181
0.0000