„ვაანონსებ: პრემიერიც გადადგება! მეტიც, წინ ხმაურიანი დაჭერები გველის!“

Image

„ქრონიკა+“ -ის რედაქტორი ელისო კილაძე  აცხადებს, რომ ჭიკაიძის გადადგომა პირადად ბიძინა ივანიშვილის გადაწყვეტილება იყო.

 

„ქარიშხალი, რომელმაც მთავრობაში დაუბერა, სოლოლაკიდან მოდის და კიდევ ბევრ ვინმეს გაიყოლებს, მეტიც, წინ ხმაურიანი დაჭერები გველის!

 

სამწუხაროდ, ირაკლი ღარიბაშილმა ხელიდან გაუშვა უნიკალური შანსი, რომელიც ბიძინა ივანიშვილმა 31 წლის სუფთა წარსულის მქონე ახალგაზრდას მისცა- პრემიერ-მინისტრი საკუთარი ცოლის ნათესავებს ვერ მოერია!

 

ბიძინა ივანიშვილი ღარიბაშვილს უკვე შეელია! რა ფორმით მოხდება მისი პრემიერის პოსტიდან წასვლა, ეს მხოლოდ პოლიტიკური ტექნოლოგიების საკითხია.

 

ვაანონსებ- პრემიერიც გადადგება! ადამიანს, რომელსაც ენდობიან, მის გარემოცვას თანამდებობიდან არ ათავისუფლებენ.“- აღნიშნა ელისო კილაძემ.

რედაქტორის რჩევით

100K გამომწერი - ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ჯილდო მიიღო

2021-09-24 18:32
ქართველმა მომღერალმა ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ვერცხლის ჯილდო მიიღო.

2021 წლის ფილმების ტოპ 5

2021-09-13 18:26
გიზიარებთ 2021 წლის ფილმების ტოპ 5-ეულს, რომელიც ყველაზე მოთხოვნადია.

შეხვედრა ებრაელ მაყურებელთან - 30 სექტემბერს ისრაელში გრანდიოზული საღამო გელოდებათ

2021-09-10 13:09
ისრაელში, ქალაქ აშდოთში  მსმენელისა და მაყურებლის წინაშე მონატრებული ქართველი და ებრაელი...

ნინო ჩხეიძემ ჰოფბურგის სასახლეში კონცერტი გამართა

2021-09-01 19:00
მომღერალი ნინო ჩხეიძე დიდი ხნის პაუზის შემდეგ, ავსტრიაში საქმიანი ვიზიტით გაემგზავრა.
რჩეული ვიდეოები

CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება (ფოტო,ვიდეო)

2021-03-12 14:06
CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

ხანძარი გემზე - ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს(ვიდეო)

2020-04-09 12:47
 ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს-ხომალდზე ხანძარი წუხელ გაჩნდა. სამაშველო...

გამოკითხვა

უნდა გაუქმდეს თუ არა ე.წ. კომენდანტის საათი?

კი - 8.3%
არა - 8.3%
გადაიწიოს 23:00 საათამდე - 83.3%
ხმების რაოდნობა: 12
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6582
0.0000
100
RUB
 - 
4.2765
0.0000
1
USD
 - 
3.1181
0.0000