"მადლობა უფალს და ჩემს ცნობიერებას, რომ მღვიძავს" - ეკა კვალიაშვილი

Image

ეკა კვალიაშვილი სოციალურ ქსელში რეგულაციების შემსუბუქების თაობაზე კომენტარს წერს და ამბობს, რომ თავად პირბადეს არასოდეს მოიხმარდა.



„თავისუფლად სუნთქვას გილოცავთ!

აჰაა, გახსოვთ ფრაზა – ჰაერიც ფასიანი გახდებაო, ჰოდა, ვნახოთ, სადამდე. ალბათ, შემდეგ ტალღამდე. აბა, ხომ უნდა დაბრალდეს რაღაცას გავრცელება, რომ მერე ახალი ტალღები და ჯანდაბები გააპრავონ! ვნახოთ… ნეტავ, ვცდებოდე.

მხოლოდ ერთ შემთხვევაში შეიძლება ვეღარ გაბედოს ვერავინ ეს მარაზმი, თუ ცხვრებივით და შეშინებული ყურბანებივით აღარ მოიქცევა ხალხი. აბა, ერო. გილოცავ და შეინარჩუნე თავისუფლება და თავს ნურავის დააჩაგვრინებ!

 

პირადად მე, არც არასდროს მიკეთებია ეს მარაზმი და არ გამიმდიდრებია ვიღაცის ბიზნესი. მადლობა უფალს და ჩემს ცნობიერებას, რომ მღვიძავს!!!“

რედაქტორის რჩევით

100K გამომწერი - ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ჯილდო მიიღო

2021-09-24 18:32
ქართველმა მომღერალმა ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ვერცხლის ჯილდო მიიღო.

2021 წლის ფილმების ტოპ 5

2021-09-13 18:26
გიზიარებთ 2021 წლის ფილმების ტოპ 5-ეულს, რომელიც ყველაზე მოთხოვნადია.

შეხვედრა ებრაელ მაყურებელთან - 30 სექტემბერს ისრაელში გრანდიოზული საღამო გელოდებათ

2021-09-10 13:09
ისრაელში, ქალაქ აშდოთში  მსმენელისა და მაყურებლის წინაშე მონატრებული ქართველი და ებრაელი...

ნინო ჩხეიძემ ჰოფბურგის სასახლეში კონცერტი გამართა

2021-09-01 19:00
მომღერალი ნინო ჩხეიძე დიდი ხნის პაუზის შემდეგ, ავსტრიაში საქმიანი ვიზიტით გაემგზავრა.
რჩეული ვიდეოები

CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება (ფოტო,ვიდეო)

2021-03-12 14:06
CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

ხანძარი გემზე - ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს(ვიდეო)

2020-04-09 12:47
 ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს-ხომალდზე ხანძარი წუხელ გაჩნდა. სამაშველო...

გამოკითხვა

უნდა გაუქმდეს თუ არა ე.წ. კომენდანტის საათი?

კი - 8.3%
არა - 8.3%
გადაიწიოს 23:00 საათამდე - 83.3%
ხმების რაოდნობა: 12
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6561
0.0030
100
RUB
 - 
4.4164
0.0088
1
USD
 - 
3.1410
0.0001