როგორ აღნიშნა თაკო ნაცვლიშვილმა უნივერსიტეტის დამთავრება

Image

ცნობილმა ქართველმა მოდელმა, თაკო ნაცვლიშვილმა იტალიაში უნივერსიტეტი დაამთავრა. საზეიმო ფოტოები კი გულშემატკივრებს სოციალურ ქსელში გაუზიარა.

 

მან ცოტა ხნის წინ გამოქვეყნა ფოტოები "ინსტაგრამზე" წარწერით - "დავამთავრეე!!!  მადლიერი ვარ ამ საოცარი 3 წლით  და კიდევ უფრო მადლიერი ვარ, რომ შევხვდი ჩემს საყვარელ ხალხს ამ მოგზაურობაში! ეს მომენტი სამუდამოდ დაიმახსოვრება! მე ეს გავაკეთე!!" როგორც ჩანს, მოდელმა დღე მეგობრებთან ერთად აღნიშნა, რაც მისი ფოტოებიდან კარგად  ჩანს. 

 

 

natsv.jpg

 

 

თაკო იტალიაში სწავლობდა მოდის დიზაინის განხრით, სადაც ასევე წარმატებით აგრძელებს თავის კარიერას მოდის განხრით და ხშირად პოზირებს სხვადასხვა ცნობილი ბრენდისათვის.

 

რედაქტორის რჩევით

100K გამომწერი - ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ჯილდო მიიღო

2021-09-24 18:32
ქართველმა მომღერალმა ნინო ჩხეიძემ YouTuBe-სგან ვერცხლის ჯილდო მიიღო.

2021 წლის ფილმების ტოპ 5

2021-09-13 18:26
გიზიარებთ 2021 წლის ფილმების ტოპ 5-ეულს, რომელიც ყველაზე მოთხოვნადია.

შეხვედრა ებრაელ მაყურებელთან - 30 სექტემბერს ისრაელში გრანდიოზული საღამო გელოდებათ

2021-09-10 13:09
ისრაელში, ქალაქ აშდოთში  მსმენელისა და მაყურებლის წინაშე მონატრებული ქართველი და ებრაელი...

ნინო ჩხეიძემ ჰოფბურგის სასახლეში კონცერტი გამართა

2021-09-01 19:00
მომღერალი ნინო ჩხეიძე დიდი ხნის პაუზის შემდეგ, ავსტრიაში საქმიანი ვიზიტით გაემგზავრა.
რჩეული ვიდეოები

CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება (ფოტო,ვიდეო)

2021-03-12 14:06
CHANEL - ის 2021 წლის გაზაფხულის ჩვენება

კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს(ვიდეო)

2020-04-11 17:25
კიევის ნაციონალური აკადემიური ოპერეტის თეატრის მომღერლებმა კარატინში „სულიკო“ იმღერეს.

BBC-ნიუ-იორკში, სავარაუდოდ, კორონავირუსით გარდაცვლილ ადამიანებს დიდ ორმოებში მასობრივად მარხავენ. ვიდეო

2020-04-10 15:44
ნიუ-იორკი კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვის ზრდის პარალელურად, მასობრივ საფლავებს იყენებს....

ხანძარი გემზე - ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს(ვიდეო)

2020-04-09 12:47
 ქართველმა მეზღვაურებმა ეკიპაჟის 12 წევრი გადაარჩინეს-ხომალდზე ხანძარი წუხელ გაჩნდა. სამაშველო...

გამოკითხვა

უნდა გაუქმდეს თუ არა ე.წ. კომენდანტის საათი?

კი - 8.3%
არა - 8.3%
გადაიწიოს 23:00 საათამდე - 83.3%
ხმების რაოდნობა: 12
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.6561
0.0030
100
RUB
 - 
4.4164
0.0088
1
USD
 - 
3.1410
0.0001