ოთო ნემსაძე სასამართლოში იჩივლებს-"გადამაგდეს, ხვალ დილით მივფრინავდით ეგვიპტეში"

Image

მომღერალი ოთო ნემსაძე სასამართლოთი იმუქრება. ამის მიზეზი ტურისტული კომპანია “ინტერკო

თრეველ ჯგუფი” გახდა:

 

 

“ინტერკო თუ ვიღაც ბანძ ტურისტულთან გქონიათ შეხება?

 

გადამაგდეს, ხვალ დილით მივფრინავდით ეგვიპტეში, ყველა საქმე გადადებული და ათასი პრობლემა

მოგვარებული.

 

ამ წამს მირეკავენ და მეუბნებიან, რომ ვიღაცეები წავლენ და ვიღაცეები ვერა, ანუ თვითმფრინავი მიფრინავს

და მე ბილეთნაყიდი ვერ მივფრინავ. სასტუმროც გაუქმებულია უკვე და ჩემი ბილეთიც!

 

ძალიან გაბრაზებული ვარ და არ დავტოვებ ამ ამბავს ესე ზუსტად ვიცი და სამართლებრივად რა ხდება

ვინმეს გამოცდილება ხომ არ გაქვთ?

 

ინტერკო თრეველ ჯგუფი – აუცლებლად მოგიწევთ სამართლებრივად პასუხისგება!

 

პ.ს. ყველაზე ცუდი ტურისტული მთელს დედამიწაზე!”-წერს მომღერალი.

 

რედაქტორის რჩევით

საქართველოში კორონავირუსის შემთხვევათა რაოდენობა 162-მდე გაიზარდა

2020-04-04 23:56
საქართველოში კორონავირუსის შემთხვევათა რაოდენობა 162-მდე გაიზარდა.

როგორ გავიკეთოთ მანიკური სახლის პირობებში

2020-04-04 22:41
დღევანდელი მდგომარეობიდან გამომდინარე, სამწუხაროდ, სალონში სიარულს ვეღარ ვახერხებთ, მიუხედავად...

საქართველოში COVID-19-ით ინფიცირების კიდევ 2 ახალი შემთხვევა დადასტურდა

2020-04-04 21:01
საქართველოში კორონავირუსის კიდევ 2  ახალი შემთხვევა დაფიქსირდა. მთავრობის მიერ შექმნილ სპეციალურ...

წითელის ჯვრის საერთაშორისო ორგანიზაცია საქართველოს ცენტრალურ ხელისუფლებასა და თბილისის მერიას მადლობას უხდის

2020-04-04 20:58
„წითელი ჯვრისა და წითელი ნახევარმთვარის საზოგადოებების საერთაშორისო ორგანიზაციის სახელით,...
რჩეული ვიდეოები

104 წლის ამერიკელი ვეტერანი კორონავირუსისგან გამოჯანმრთელდა

2020-04-04 15:26
104 წლის ამერიკელი ვეტერანი კორონავირუსისგან გამოჯანმრთელდა.

თენგიზ ცერცვაძე: ჩემი სამუშაო კაბინეტი ბოქსირებულ განყოფილებაშია, მეხვეწებიან გადადიო, მაგრამ გამორიცხულია(ვიდეო)

2020-04-03 11:21
ამის შესახებ ინფექციური პათოლოგიის, შიდსისა და კლინიკური იმუნოლოგიის ცენტრის გენერალურმა...

ცნობილი სიმღერის, I Love Rock 'N' Roll ავტორი კორონავირუსით გარდაიცვალა

2020-03-30 14:17
კომპოზიტორი და მომღერალი, ალან მერილი 69 წლის ასაკში კორონავირუსით გარდაიცვალა.

მღვდელმა ნიუ-იორკი თვითმფრინავიდან აკურთხა( ვიდეო)

2020-03-27 16:10
წმინდა ლუისის ტაძრის კათოლიკე მღვდელმა, ხუან ბენიტესმა ნიუ-იორკი თვითმფრინავიდან აკურთხა. 

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.4134
0.0000
100
RUB
 - 
4.1072
0.0000
1
USD
 - 
3.1576
0.0000