"ყველაზე დიდი ქველმოქმედება ჩემი პოლიტიკაში მოსვლაა" - ბიძინა ივანიშვილი

Image

გრძელვადიანი პაუზის შემდეგ ბიძინა ივანიშვილი განცხადებით გამოდის. 

 

მისი თქმით ყველაზე დიდი ქველმოქმედება, რაც კი მას გაუკეთებია, მისი პოლიტიკაში მოსვლაა.

"ჩემი ქონების 90% ქველმოქმედებაში ჩაიდება" - განაცხადა ოლიგარქმა.

როგორც მან ერთ-ერთ მედია საშუალებასთან ინტერვიუში თქვა მისი ცხოვრებისეული დევიზი შოთა რუსთაველის "ვეფხისტყაოსანიდან" გამომდინარეობს და ფულსაც პრინციპით -  "რასაცა გასცემ შენია" ხარჯავს.

ბიძინა ივანიშვილის ამ განცხადებას მისი ოპონენტები ირონიით გამოეხმაურნენ და ეს ნაბიჯები წინასაარჩევნო კამპანიას მიაწერეს. 

პოლიტიკოსების შეფასებით ამ ქვეყანაში ქველმოქმედიც, პოლიტიკოსიც და ინვესტორიც ბიძინა ყოფილა, რომელიც თავადვე ყიდის და ყიდულობს ყველაფერს.

"მე ყველაფერს ხალხისთვის ვაკეთებ და ყველაზე დიდი ქველმოქმედება სწორედ ჩემი პოლიტიკაში მოსვლა იყო" - ამბობს ივანიშვილი.

რედაქტორის რჩევით

სალომე ზურაბიშვილი სალობიეში სიარულს გააგრძელებს

2019-12-16 14:55
საქართველოს პრეზიდენტის სალომე ზურაბიშვილის განცხადებით, იგი თავისუფლად გადაადგილდება ყველგან,...

გიგა ბოკერია პროკურატურაში დაიბარეს

2019-12-16 14:37
“ევროპული საქართველოს“ ერთ-ერთი ლიდერი გიგა ბოკერია პროკურატურაში დაიბარეს.

გიორგი ვაშაძე მისი და სხვა აქტივისტების დაკავებას წინასწარ გამიზნულ ქმედებად მიიჩნევს

2019-12-13 16:15
12 დეკემბერს აქციაზე 16 პირი დააკავეს, მათ შორის „ახალი საქართველოს“ ერთ-ერთი ლიდერი გიორგი ვაშაძე.

გიორგი გახარიამ ხელი მოაწერა ყოვლისმომცველ დეკლარაციას, რომელიც განსაზღვრავს სუამ-ის ფარგლებში მიმდინარე პროცესებს

2019-12-13 15:32
უკრაინაში საქართველოს პრემიერ-მინისტრის ოფიციალური ვიზიტის ფარგლებში, სუამ-ის პლენარული სხდომის...
რჩეული ვიდეოები

ახალი მასშტაბური კამპანია სათამაშო ბიზნესში - „ევროპაბეთი“ პასუხისმგებლიანი თამაშის პროექტს იწყებს

2019-12-09 13:36
პასუხისმგებლიანი თამაში სიამოვნებისთვის - დღეს „ევროპაბეთმა“ 2019 წლის დეკემბრიდან სათამაშო...

"მის მსოფლიოზე" საქართველოს ნინი გოგიჩაიშვილი წარადგენს

2019-11-15 17:54
„მის მსოფლიო 2019“ 9 დეკემბერს ტაილანდში გაიმართება.

„soul” - ახალი გულში ჩამწვდომი ანიმაცია Pixar-ისგან

2019-11-11 13:30
„სული“ - ასე ქვია Pixar-ის ახალ შემოქედებას, რომელიც მაყურებელში მძაფრ ემოციებს გამოიწვევს.

"მედიაფოკუსი მშვიდობაზე" - პირველი გადაცემა

2018-09-23 19:03
‘’სამოქალაქო განვითარების საერთაშორისო ქსელმა’’ (INCD) 2018 წლის 1 აგვისტოს კანადის მთავრობის...

გამოკითხვა

2018 წელს ხელისუფლების საქმიანობას შევაფასებდი:

დადებითად - 33.3%
უარყოფითად - 50%
საშუალოდ - 16.7%
ხმების რაოდნობა: 6
ხმის მიცემა შეწყვეტილია !

ვალუტა

1
EUR
 - 
3.2024
0.0000
100
RUB
 - 
4.6032
0.0000
1
USD
 - 
2.8647
0.0000

გუშინ:

ჰიტები:490 უნიკალური:423

მიმდინარე:

ჰიტები:283 უნიკალური:233